בשידור חי

נתניהו על הסגר: "אולי הרבה יותר מחודש"

ראש הממשלה אמר כי הסגר לא יהיה מבוסס על זמן, אלא על מספר נדבקים, וכי יעשו מאמץ להחזיר את מערכת החינוך בהפרדה ובקפסולות, למרות העלות הכספית הגבוהה (בארץ)

(צילום: מתוך הפייסבוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ענה היום (שלישי) בצהריים לשאלות גולשים בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, בנוגע למגיפת הקורונה המשתוללת בישראל.

בין היתר אמר כי "הסגר לא יימשך פחות מחודש ויכול להיות שייקח הרבה יותר זמן. זה לא יהיה מבוסס על זמן, אלא על מספר נדבקים יומיים ומדדים אחרים".

יצוין כי עד כה, אישרה הממשלה סגר עד למוצאי חג שמחת תורה, אך כעת מאשר ראש הממשלה את הדיווחים כי הסגר יימשך גם הלאה.

נתניהו הוסיף, "מספר החולים מטפס במהירות. יש יותר מ-800 חולים קשים. לצערי, גם מספר המתים עולה. לכן, אני מבקש להיענות לכללים ולשוטרים".

על שאלה בנוגע לפתיחת מערכת החינוך אמר נתניהו כי יעשו מאמצים על מנת להפריד גם את הכיתות הנמוכות בקפסולות, למרות העלות הכספית הגבוהה.

עוד התייחס נתניהו להפרות בחסידות ויז'ניץ ביום כיפור, אירוע שעלה לכותרות בתקשורת הישראלית, ואמר: "אי אפשר לקדוח חור שיטביע חלק מאיתנו. אני מבקש לסתום את החורים. יש לשמור על ההנחיות. זה בנפשנו".

נתניהו הוסיף כי "הציבור לא מבין את עוצמת המסכות. לעטות אותן על הפנים זו הצלחת חיים וחייבים לעשות את זה. בפנים, רק כשאתם עם המשפחה הגרעינית, אתם יכולים להרשות לעצמכם להיות בלי מסכה".

לדבריו, "אם 85% מהציבור בישראל יעטו מסכות גם בחללים פנימיים - לא יהיה צורך בסגר. כרגע אנחנו במצב הפוך".

על ההפגנות נגדו אמר: "אין לי בעיה עכשיו שיפגינו. הם יכולים להפגין במרחק אלף מטר. כל מי שגר במרחק אלף מטר ממעון ראש הממשלה, יכול לעשות את זה. זו לא הבעיה".

"הבעיה היא היציאה מהכללים, פיזור המחלה על ידי תחושת האנרכיה שהדבר הזה מייצר. אי אפשר להאמין שחברי האופוזיציה אומרים לאנשים לסכן את הבריאות שלהם והחיים שלהם. זה חוסר אחריות ממדרגה ראשונה. הם בעצם מזלזלים בכל האחרים כשאומרים 'להם מותר, אז למה לי אסור'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר