לאחר הפשיטה

נתניהו שוחח עם הרבי מויז'ניץ על ה'קורונה'

סמוך לשעה 19:00 שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו בטלפון עם כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ על מגיפת ה'קורונה' ודרכי ההתמודדות; הרבי הבהיר כי החרדים שומרים על ההנחיות אך חשוב לציבור עקרונות הדת (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
נתניהו והאדמו"ר מויז'ניץ. ארכיון (צילום: באדיבות קול ברמה)

יממה לאחר הפשיטה של המשטרה על ה'טיש' בויז'ניץ, ולאחר הפרסום ב'כיכר השבת' אודות הדברים החריפים שאמר הבוקר (שלישי) הרבי מויז'ניץ אודות סגירת המקווה ובתי החינוך, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם האדמו"ר מויז'ניץ.

ל'כיכר השבת' נודע כי ראש הממשלה התקשר בסמוך לשעה 19:00 אל האדמו"ר ושוחח עמו אודות נתוני התחלואה ודרכי ההתמודדות עם המגפה המשתוללת. השיחה נמשכה כעשר דקות ובמהלכה התנהל דין ודברים של ממש בין השניים.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי בתחילת השיחה הביע ראש הממשלה התנצלות באם נפגעו החסידים מכניסתם של השוטרים אמש, והאדמו"ר השיב לראש הממשלה כי הציבור החרדי ממושמע מאד וכי חשוב לציבור לעמוד על עקרונות הדת.

עוד הוסיף הרבי כי הציבור החרדי לא מעוניין בריבים מיותרים עם השלטונות, וכי לאחרונה בשל המצב החרדים מרגישים מקופחים מאד בכל מה שקשור להנחיות שיוצאות מהרשויות.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', הבוקר, לאחר תפילת שחרית, קרא הרבי למשב"ק הרה"ח ר' אברהם שטרן והורה לו לחייג מיד לאחראים על המקווה בקרית ויז'ניץ בבני ברק ולהורות להם לפתוח את המקווה לטובת הציבור.

הרבי אף התבטא ואמר לגבאי כי "לולא הזמן הדחוק של זמן תפילה הייתי הולך בעצמי לעשות מחאה נגד סגירת המקווה". עוד אמר הרבי בתקיפות: "לא אאפשר סגירת מקווה, בית כנסת ובתי חינוך; אני רוצה לשמוע שהמקווה פתוח כבר ממחר בבוקר".

לאחר ההוראה הישירה לגבאי, אמר האדמו"ר לציבור החסידים: "שיתכוננו כאן למלחמת חורמה - זה התחיל בכך שהכניסו אותם אתמול לביהמ"ד ועכשיו נטפלו למקווה".

"כבר אתמול היו צריכים למנוע מהם כניסתם לביהמ"ד", אמר הרבי, תוך שהוא מתכוון כמובן לאנשי המשטרה שבאו אמש לבקר בעיצומו של ה'טיש'.

אמש, מוצאי כיפור סיירו כוחות משטרה במשך מספר שעות בקרית ויז'ניץ בבני ברק ונכנסו לאולם ה'טישים' של החסידות בעיצומו של ה'טיש' שערך האדמו"ר לחסידים. לדברי סנ"צ שלומי שגיא, קצין אג"מ במחוז תל אביב: "מארגני האירוע קיבלו 33 דו"חות".

ביום שישי האחרון שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו בטלפון עם כ"ק האדמו"ר מבעלזא, והציג בפניו את התפשטות ה'קורונה' והחובה לציית להנחיות. נתניהו הציג בשיחה את נתוני התחלואה הגבוהים במגזר החרדי בימים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר