בתגובה לחשיפה

נאסרללה לועג לחיילי צה"ל: "נתניהו מסית"

ראש הממשלה חשף מפעל טילים של חיזבאללה, ובתגובה נענה בלעג מארגון הטרור הלבנוני • נסראללה נאם וטען כי צה"ל מפחד לזוז בגבול, ונוסעים טנקים לא מאוישים (חדשות)

(צילום: ללא)

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, טען הערב (שלישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו משקר, וכי במיקום שנחשף - אין מפעל לייצור טילים. בנוסף, אף הזמין עיתונאים להגיע לסיור במקום.

"הוא כהרגלו רוצה להסית נגד חיזבאללה, ומביא מפות וצילומים", אמר נסראללה. "הוא טען שיש אתר חיזבאללה ליד מתקן גז – וקשר בינו לבין הפיצוץ בביירות. הזמנו את התקשורת. אם באמת יש לחיזבאללה עשרות טילים – אין סיכוי שנספיק להוציא הכול תוך שעה וקצת".

צה"ל חושף: מפעלי הנשק של חיזבאללה (צילום: דובר צה"ל)

לדבריו, "אני לא מגיב על כל מה שנתניהו אומר, אבל לאור הרגישות במדינה – אני רוצה להוכיח. נתניהו קבע בדיוק איפה יש מפעל טילים, ואני רוצה להראות לכולם שאנחנו לא מאחסנים טילים בנמל ביירות ולא באתרי גז. אנחנו יודעים היטב איפה לשים את הטילים שלנו".

עוד הוסיף נסראללה והתייחס למתיחות הביטחונית בגבול לבנון, וטען בלעג כי חיילי צה"ל מפחדים להסתובב במקום. "אנחנו רואים לעיתים תנועה של טנקים, פה ושם, אבל לא בטוח שהם בכלל מאוישים".

הנאום של נתניהו באו"ם (צילום: לע"מ)

נסראללה חזר על הבטחתו לנקום את מותו של מחבל הארגון, במהלך ניסיון החדירה לישראל: "החלטתנו עדיין עומדת – אנחנו עוקבים, ממתינים ומחכים".

"צבא האויב עדיין במצב הכוננות הגבוה ביותר, מתחבא ונוקט זהירות. נדמה לי שזו התקופה הכי ארוכה שהצבא הישראלי נמצא במצב הזה. חיילים לא מעיזים לזוז. אנחנו נגיע למטרה", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר