דברי בלע

פרופ’ רביד: "רבנים חושבים שגדולתם תהיה שהם יהרגו עוד כמה"

"אני מכיר הרבה רבנים שמתייחסים לקורונה ברצינות, ומתחננים בפני הקהל שלהם לשמור על ההנחיות", נזכר לבסוף מנכ"ל 'מעייני הישועה' לסייג את השתלחותו הבוטה באדמו"רים (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
טיש. אילוסטרציה (צילום: צ.פ)

פרופ' מוטי רביד, מנכ"ל בית החולים מעייני הישועה, משתלח היום (רביעי) בבוטות באדמו"רים, בשל עריכת טישים בניגוד להנחיות הבריאות.

בראיון לתכנית של ינון מגל ובן כספית ב'רדיו 103' התבקש תחילה הפרופסור להתייחס לנתוני תחלואת הקורונה במגזר החרדי, אותם הוא מכיר מקרוב בתוקף תפקידו, העומדת בגילאים מסוימים, על פי הדיווחים האחרונים, על כ-26 אחוזים.

"יש קבוצה לא קטנה, לדעתי למעלה ממאה אלף איש במדינה", אמר רביד, "שפרועים לחלוטין, חיים בתוך עולם משלהם - עם רבנים שכנראה חושבים שגדולתם תהיה בזה שהם יהרגו עוד כמה אנשים".

פרופ' רביד בבית החולים (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

הפרופ' הוסיף: "לא הייתי מודאג, לו זה היה קהל בתוך הקהל הזה, כי רובו צעיר, אבל הם מדביקים אחרים, הם חוזרים הביתה להורים ולסבים ולסבתות ולארוחות ולתפילות, יש ערבוב של צעירים וזקנים, והם ידבקו עוד אנשים. בוודאי זה יוסיף חולים קשים ויוסיף נפטרים".

"למה אנשים עושים את זה אינני יודע. אני מכיר הרבה רבנים שמתייחסים לקורונה ברצינות, ומתחננים בפני הקהל שלהם לשמור על ההנחיות", סייג מנכ"ל מעייני הישועה את דבריו הבוטים כלפי האדמו"רים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר