בישיבה מכחישים

בחור ישיבה מב"ב אושפז במחלקת קורונה

בחור מישיבה בני ברקית, נסע לישיבה ירושלמית ל'חיזוק', אך שם לא הקפידו על מתווה הקפסולות. אחרי יום כיפור, הבחור, בעל רקע לבבי, אושפז • האם נדבק בכלל בקורונה? (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בחורים מפונים למלונית (צילום: ארכיון 'כיכר')

בחור ישיבה בן 20, הסובל מבעיות בלב, אושפז במוצאי יום הכיפורים במחלקת הקורונה של בית חולים במרכז הארץ, מצבו נכון לעכשיו יציב.

אחד הבחורים בישיבה מספר ל'כיכר השבת': "מדובר בבחור הלומד בוועד רביעי בישיבה בבני ברק ונמנה על טובי הבחורים בישיבה. בזמן אלול האחרון הוא עבר לחיזוק בישיבה בירושלים, יחד עם עוד מספר חברים שלו לוועד", הבחור מציין עוד, "כי מדובר בישיבה שלא פעלה על פי מתווה הקפסולות".

"במוצאי יום הכיפורים, הבחור לא חש בטוב והיו לו מספר תסמינים, בשל כך, הבחור הועבר למחלקת לב קורונה באחד מבתי החולים הגדולים במרכז הארץ ומצבו לא היה טוב ואף מעט מדאיג".

"לפי מה שאנחנו הבנו, עשו לו מספר בדיקות קורונה שיצאו שליליות, אך כך או אחרת, כעת הוא יצא מהמצב שהיה שרוי בו והוא נמצא תחת מעקב בבית החולים".

אחד העסקנים החרדים המתעסקים בנושא הקורונה, אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "אכן, מדובר בבחור שחלה בקורונה ויש לו רקע לבבי, לכן הוא אושפז במחלקת לב קורונה".

לעומת זאת בחורים בישיבה מספרים, "בית החולים החליט על דעת עצמו לאשפז את הבחור במחלקת קורונה וזאת בשל החשיפה שלו לחולי קורונה מאומתים בישיבה שהיה שם בחיזוק".

תגובת בית החולים טרם התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר