נושאת פרסים

תחרות גולשי 'כיכר': הסלוגן שלכם נגד ה'קורונה'

בואו לנסח את הסלוגן המנצח או לעצב את המודעה המקורית שלכם - שישכנעו את הציבור לשמור על עצמם מפני נגיף ה'קורונה', ויש גם הגרלה נושאת פרסים • כל הפרטים (חרדים)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעיצומו של הגל השני עם אלפי נדבקים חדשים בכל יום, אשר לא מעטים מהם - בני המגזר החרדי, 'כיכר השבת', האתר החרדי הגדול בעולם, יוצא בתחרות גולשים, בדרך אל הסלוגן המנצח, שיסביר בחדות ובבהירות את הצורך והחובה עבור כל אחד ואחת מאיתנו, לשמור ולהישמר מפני הנגיף.

לפי הנתונים העדכניים ישנם בישראל עשרות אלפי חולי קורונה פעילים, מאות חולים במצב קשה ועשרות נפטרים בכל יום, אך נדמה כי למרות זאת ולמרות הסגר והמגבלות - הציבור פחות ממושמע להנחיות, שלפי כל דעה עשויות להציל חיים.

חבישת מסכה - על הפה ועל האף, ושמירת מרחק של שני מטרים - האחד מהשני, לצד מניעת ההתקהלויות, עשויות במרבית המקרים למנוע הידבקות בנגיף.

אמנם מרבית החולים במצב קל ומעל 170 אלף מהם, כבר החלימו, אך התחזיות הקשות מדברות על אחוזים רבים מהמחלימים שיסבלו מתופעות לוואי, במהלך החיים.

'כיכר השבת' פונה אליכם, הגולשים היקרים, ומזמין אתכם לנסח את הסלוגן המנצח או לעצב את המודעה המקורית, שיחדדו את המסר ויסבירו לציבור, את החובה לשמור על עצמם מפני הנגיף.

הזכייה הראשונה והחשובה - היא הצלת חיים, כפשוטו! אבל יש גם הגרלה על פרסים יקרי ערך שיחולקו לזוכים...

איך משתתפים?

  1. הוגים את הסלוגן שלכם או מעצבים מודעה מקורית
  2. שולחים אלינו למייל - desk@kikar.co.il או דרך ההפניה להלן...
  3. נכנסים להגרלה, ובע"ה זוכים!

מדי יום, במהלך חג הסוכות, נפרסם כאן, ב'כיכר השבת', חלק מהסלוגנים והמודעות הנבחרות ששלחתם אלינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר