"תורת חיים"

מיוחד: מכתב גדולי ישראל - אצלכם בסוכה

צוות הפרסום "איזנשטיין-מאיר" הפכו את מכתבם של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין בנוגע לכללי הזהירות בחג הסוכות, לקישוט בסוכה. "הוראת רבותינו איננה עונש. זה שמחת חג", הסבירו • הורידו והדפיסו (חרדים)

הקישוט לסוכה (צילומים: דוד זר ושוקי לרר)

מכתבם של מרנן ורבנן גדולי ישראל מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין, אודות חשיבות השמירה על כללי הזהירות ושמירת הריחוק החברתי ועטיית מסכה בחג הסוכות הקרב, פורסם אמש (רביעי) ועורר הדים רבים.

רוצים את הקישוט אצלכם? הורידו את הקובץ >> כאן << הדפיסו ותלו בסוכה

"במהלך כל ימי החג הבעל"ט אין להתארח לסעודות וכדו', ובעלי סיכון ובכללם המבוגרים שיחיו לאוי"ט ישמרו מאוד דשכיח היזקא אצלם", כתבו גדולי ישראל בדבריהם, והוסיפו: "ויש לכל אחד ואחד להרבות שמחה בחג. ויש לעשות לכך פעולות שישמח את בני ביתו והילדים להשרות אוירה נעימה בבית".

צוות הפרסום איזנשטיין מאיר (המוכר מקמפיין הדיגיטל של 'יהדות התורה' במערכות הבחירות האחרונות), הפך את המכתב שפורסם בעיתונות החרדית - לקישוט המיועד לחג הסוכות.

"לצד המראות של אירועים המוניים, יש הרגשה שחלילה בשל הוראות רבותינו 'נפספס' אצלנו שמחת החג", אומרים יוני איזנשטיין וישראל מאיר ל'כיכר השבת'. "המסר שאנחנו מבקשים להעביר הוא שהוראת גדולי ישראל איננה עונש. היא נועדה כדי לאפשר לנו לשמוח בצורה אחראית. ובעז"ה גם להיקהל בהמונינו בשנים הבאות".

רוצים את הקישוט אצלכם? הורידו את הקובץ >> כאן << הדפיסו ותלו בסוכה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר