משנים כיוון

האדמו"ר מבאיאן העיר לחסיד: "איפה המסכה?"

בחסידות באיאן משנים כיוון ושיגרו שורת הנחיות מחמירות לכלל החסידים, וזה ככל הנראה בשל העלייה בתחלואת המגזר החרדי. הבוקר: הרבי העיר לחסיד שהתפלל ללא מסכה (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מבאיאן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האם בחסידות באיאן משנים כיוון בכל מה שקשור לשמירה על ההנחיות? האדמו"ר מבאיאן שראה הבוקר (שישי) את אחד מחסידיו כשהוא ללא מסיכה בזמן תפילת שחרית סימן לו בידיו בפליאה לחבוש מסיכה, וזאת בעיצומה של התפילה.

יצוין כי בחסידות באיאן שמרו על ההנחיות של הרשויות בגל הראשון של הנגיף, אך בגל השני הקפידו פחות. ככל הנראה בשל העלייה במספר הנדבקים בקרב כלל הציבור החרדי, הוחלט בחסידות על שורת הנחיות מחמירות לחסידים בכל מה שנוגע לחג הסוכות.

במודעה שיצאה לכלל החסידים נכתב כי "בהתקרב זמן שמחתינו ולאור התפשטות הוירוס, ומאחר ודעתו ורצונו של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א שכל אחד ואחד ישמור ויקפיד בכל אמצעי הזהירות ככל האפשר, בכדי לא להזיק ולא להינזק ח"ו, נתבקשנו להודיע לקהל אנ"ש הע"י את סדרי חג הסוכות ושמחת תורה הבעל"ט.

א. אנשי שלומינו יחוגו את חג הסוכות ושמחת תורה הבעל"ט, ואת תפילות החג, ומצוות החג, נטילת לולב, נענועים, הקפות, ושיעורי תורה, כל אחד במקומו ובקלויז הקבוע לו, וירבו בשמחת החג כמצוות היום, כדכתיב ושמחת בחגך והיית אך שמח.

ב. בקלויז הגדול בעיה"ק ירושלים ת"ו, יתפללו אנ"ש תושבי ירושליםבלבד.

ג. סדרי נטילת לולב של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א לאברכים ובחורי החמד יפורסם במודעה נפרדת ע"י בית אדמו"ר שליט"א.

ד. שמחת בית השואבה יקיים כל אחד בביתו בצוותא עם בני משפחתו.

ה. סדרי ההקפות והפיוטים והניגונים בשמחת תורה הבעל"ט בכל הקלויזען כנהוג אצל רבוה"ק, כאשר כל אחד ואחד יישאר על מקומו.

ו. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם: מחובת ההשתדלות לעטות מסיכה, כולל אלו שהיה להם בעבר תסמינים, ובקלויזען דאנ"ש יש להקפיד על כך ביותר, ויעמידו אחראים על כך.

המודעה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר