דאגה בישיבה

אחרי החגיגות: 60 בחורים התגלו עם קורונה

ישיבת מיר ברכפלד, סיימה את הזמן ללא חולים מאומתים רשמיים • תיעוד הריקודים בישיבה במוצאי צום כיפור הסעירו את הרשת, וכעת מתברר כי כמה מהבחורים נדבקו אז (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ריקוד הבחורים (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

דאגה בישיבת 'מיר ברכפלד': לפחות 60 בחורים מהישיבה התגלו בימים האחרונים כמאומתים לקורונה. מדובר בבחורים רבים משיעור א' ומשיעורים נוספים.

ישיבת מיר ברכפלד למדה בזמן אלול על פי מתווה הקפסולות, וברוב הזמן הצליחה לשמור על התלמידים מבוצרים בתוך מתחם הישיבה ללא הדבקה.

בסוף הזמן, מוצאי יום הכיפורים, פורסם בתקשורת תיעוד מתוך הישיבה, בו נראים מאות תלמידי הישיבה בריקוד משותף, ללא הקפדה על ריחוק ומסכות, זאת בהבנה שכל הבחורים או מחלימים או בריאים.

אך כאמור, בימים האחרונים התברר כי ככל הנראה, אחד הבחורים היה מאומת - ולא היה מודע לכך, והדביק באותם ריקודים עשרות מחביריו.

מדובר במאות בחורים שיצאו מהישיבה ושבו לבתיהם בלי שיידעו כי יש ביניהם נשאים מאומתים, ולכן לא שמרו על בידוד וחלקם אף הדביקו קרובי משפחה.

בישיבה שלחו הודעה לתלמידי הישיבה כי כל מי שנדבק או שמגלה תסמינים שיצור קשר עם רופא המשפחה שלו על מנת לוודא אם מחויב בבידוד.

בתוך כך, ל'כיכר השבת' נודע כי למעלה מ-70 תלמידים מישיבת תפרח מאומתים לקורונה. הבחורים נמצאים בחג סוכות במתחם הישיבה, במימונה של הישיבה. ראש הישיבה הגאון רבי אביעזר פילץ סירב לפנות את הבחורים למלונית בישיבת חברון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר