קריית גת

השוטרים ערכו "שימוע באזהרה" לאדמו"ר

המשטרה הוזעקה אמש לבית הכנסת של חסידות קרעטשניף בקריית גת בשל "הקמת רעש" והבחינה בהתקהלות אסורה, אך הסתפקה בהסברה. הבוקר, ערכה המשטרה שימוע באזהרה לאדמו"ר, בשל התקהלות נוספת (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
השוטרים עם האדמו"ר, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר שדווח ב'כיכר השבת' על הפשיטות שעורכות המשטרה, מאז שעות הבוקר (ראשון) על בתי כנסת בערים ובריכוזים החרדיים, בהם על בית המדרש של חסידי קרעטשניף בעיר קרית גת, כעת מתברר כי במהלך הפשיטה הבוקר, ערכו השוטרים שימוע באזהרה לאדמו"ר.

בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב כי "אמש לאחר שהתקבל במוקד 100 דיווח אודות הקמת רעש מבית כנסת חסידות קרעטשניף בקריית גת, וכי שוטרים שהגיעו למקום, הבחינו בהתקהלות אסורה, ולאחר שבוצעה הסברה ההתקהלות הופסקה".

עוד נמסר מהמשטרה כי היום בשעות הבוקר בוצעה פעילות אכיפה והסברה בשכונה, אז הבחינו השוטרים בהתקהלות ותפילה המונית נוספת באותו המקום ובניגוד להנחיות, ובתגובה לכך בוצע שימוע באזהרה לאדמו"ר והוסבר לו כי בהתאם לחוק אסור לקיים אירועים מסוג זה הנוגדים את ההנחיות.

בנוסף, ההתקהלות פוזרה וכנגד שלושה נוכחים אשר הכשילו את עבודת המשטרה והמשיכו בהתנהלות שלא בהתאם להנחיות נרשמו דו"חות.

במשטרה מדגישים כי המשטרה תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר