פרסום ראשון

השוטר שזרק דלי על ילד חרדי נחקר במח"ש

במחלקה לחקירות שוטרים של משרד המשפטים חקרו במשך מספר שעות את השוטר שתועד זורק דלי על ראשו של ילד בביתר. ל'כיכר השבת' נודע, כי במח"ש נוטים שלא להאמין לטענה כי הילד יידה אבנים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זריקת הדלי ומעצר הילד (צילום: ארי קופרשטוק)

פרסום ראשון: השוטר שזרק השבוע את הדלי על ילד חרדי בעיר ביתר עילית נחקר מספר שעות במחלקה לחקירות שוטרים של משרד המשפטים. כך נודע ל'כיכר השבת'.

כזכור, במהלך פעולות לאכיפת 'צו בריאות העם' האוסר התקהלויות בשל סכנת הקורונה, הגיע כוח משטרה גדול לעיר, לפעולה שבתוך זמן קצר התפתחה למהומת ענק.

שיאו של האירוע, שזכה להד תקשורתי רב ולגינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית, היה כאשר אחד השוטרים פתח בריצה אחרי ילד חרדי, תוך שהוא זורק דלי על ראשו. לאחר מכן הילד נעצר בידי שבעה(!) שוטרים.

חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים בודקים את הטענה כי לאלימות השוטר קדם ידוי אבן מצד הילד, אך גורם בכיר במחלקה אומר ל'כיכר השבת' כי "נכון לעכשיו לא נמצאה לכך כל ראיה".

עוד נודע, כי במחלקה לחקירות שוטרים נוטים לשלול טענה זו שמגיעה מכיוון המשטרה, וצפויים בהתאם לזמן פעם נוספת את השוטר לחקירה.

בתגובה המלאה של המשטרה למקרה מקומם זה, נכתב כזכור: "במהלך פיזור של עשרות מתקהלים בביתר עלית הושלכו לעבר הכוחות אבנים וחפצים. חשוד שנצפה משליך בלוק לעבר הרכב המשטרתי נעצר על ידי השוטרים.

"לצד האמור אנו רואים בחומרה את התנהלות השוטר במקום שנוגדת את ערכי הארגון. בהתאם מפקד המחוז הנחה להעביר את חומרי התיעוד לבדיקת מח"ש בהקדם", הוסיפו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר