פרסום ראשון

ישיבת כנסת יצחק-חדרה ביטלה את אירועי שמחת תורה

בעוד מקבילותיה מ'הפלג' הודיעו כי יקיימו את אירועי שמחת תורה כבכל שנה, למרות סכנת הקורונה, 'כנסת יצחק'-חדרה החליטה לא לקיים השנה את כלל אירועי החג הישיבתי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הריקודים בישיבה בשנים קודמות (צילום: כיכר השבת)

פרסום ראשון: ישיבת כנסת יצחק שבחדרה ביטלה את קיום ההקפות ותפילות חג שמחת תורה הקרוב למאות תלמידיה.

בעוד מקבילותיה מ'הפלג' הודיעו כי יקיימו את אירועי שמחת תורה כבכל שנה, למרות סכנת הקורונה, ישיבת כנסת יצחק בחדרה, מהישיבות הבולטות והמובילות ב'הפלג' החליט לא לקיים השנה את כלל אירועי שמחת התורה לתלמידיה.

כזכור, הישיבה המוכרת כ'ישיבת חדרה' החלה את הלימודים בזמן קיץ האחרון ראשונה, בשיאה של מגפת הקורונה, וידועה ככזאת שלא מתיישרת עם הנחיות המדינה. כעת, כאמור, בתיאום עם בכירים בעיריית חדרה, הוחלט כי היא לא תקיים את אירועי החג הישיבתי.

"למסור את הנפש": משגיח 'חדרה' בהפגנה (צילום ארכיון: משה בלוי)

מנגד, על פי המידע שהגיע ל'כיכר השבת', ישיבת 'כנסת יצחק' שבעיר מודיעין עילית כן נערכת לקלוט את התלמידים כבר מהיום (רביעי), לקראת חגיגות שמחת תורה.

בישיבה הודיעו לבחורים, כי כדי למנוע תקלות של הרגע האחרון, מי שבאפשרותו - שיגיע כבר במהלך היום ומחר לישיבה, באמצעות התחבורה הציבורית העובדת באופן חלקי. בנוסף, הישיבה תממן ביום שישי תחבורה פרטית לאלו שיתקשו להגיע רק בערב החג.

גם ישיבת פוניבז' של 'המחבלים' הודיעה כי תקיים את אירועי שמחת תורה כבכבל שנה בהיכל הישיבה בבני ברק, זאת בעוד בישיבת פוניבז' שבראשות ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין לא יערכו את אירועי שמחת תורה כפי המסורת, בהוראתו של הגר"ג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר