ההסתה הקשה מחלחלת

תיעוד מחפיר • החילוני גירש את החרדים: "אתם מדביקים"

יהודים חב"דניקים הושפלו על-ידי עובר אורח חילוני, ממארגני ההפגנות נגד רה"מ נתניהו שפער את פיו נגד הציבור החרדי • "אתם סכנה, בכל מקום שאתם נמצאים אתם מדביקים", האשים • צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
העימות (צילום: באדיבות המצלם)

מקרה מזעזע אירע בשעות הצהריים (שישי) באבן יהודה שבשרון, כאשר יהודים חב"דניקים שהקימו סוכה כדי לזכות את האזרחים בנטילת ארבעת המינים, נתקלו במתקפת הסתה מחפירה ומזעזעת.

איש חילוני, אחד המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ניסה לגרש אותם מהמקום - תוך אמירות קשות ומכלילות נגד המגזר החרדי כולו.

המפגין שגירש את החרדים

החילוני, שהפגין בצומת ביישוב נגד נתניהו, פגש בחב"דניקים שעומדים מאחורי הסוכה הקטנה והחל לזעוק: "קח את העמדה שלך לבפנים, שים אותה בפנים ותדביק את מי שאתה רוצה".

התקרית המלאה

החב"דניק ההמום השיב: "תתבייש עם האנטישמיות שלך! אנחנו מזמינים אותך לבוא ולברך באהבה אמיתית ולא להפיץ רעל ושנאה".

החילוני מצדו לא הרפה והגיב בדברי שטנה והכללה: "אתה מדביק את האנשים. יש לכם, אתם הסכנה, תיקח את הדברים שלך ותעביר לבפנים. אתם כאילו לא לומדים שום דבר, בכל מקום שאתם נמצאים אתם מדביקים, כל מקום שאתם נמצאים אתם עושים את אותה שטות".

יצוין, כי דווקא חסידי חב"ד אלו החסידים שנמנים על הקבוצות השמרניות ביותר באשר להנחיות נגיף הקורונה ורוב החסידים מתפללים בשטחים פתוחים ושומרים על הנחיות משרד הבריאות, כאשר גם במקרה הזה, החב"דניק החזיק באלכוג'ל כדי שמי שמבקש ליטול את הלולב - יחטה את ידיו לפני כן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר