"הקירות בוכים"

צפו: רק עשרות הורשו ללוות את הגר"י קורן

כוחות המשטרה נערכו מראש, והלוויית הגאון רבי יחזקאל קורן זצ"ל מרבני ישיבת 'קול תורה', נערכה באורח מצומצם • בנו הספיד בקול בוכים: "את כל חייו הוא מסר לישיבה" (דיין האמת)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יעקב חנינה)

כוחות גדולים של משטרה התפרסו הצהריים (שני) בשכונת בית וגן בירושלים בשל מסע הלווייתו של הגאון רבי יחזקאל קורן זצ"ל מרבני ישיבת 'קול תורה', שנפטר בגיל 68 לאחר מאבק בנגיף הקורונה בו נדבק.

בישיבה הבהירו קודם הלוויה כי ניתן להשתתף בהלוויה על פי ההנחיות בלבד, ומרבית בני הישיבה לא הורשו להיכנס למתחם הישיבה.

כמו כן, אוטובוסים עם אנשים שהגיעו ללוות את המנוח בכניסה להר המנוחות, נחסמו על ידי המשטרה שאפשרה ל-15 איש בלבד להיכנס אל המתחם.

במהלך ההלוויה ספדו לו הגאון רבי משה יהודה שלזינגר ר"י קול תורה, הגאון רבי עזריאל אוירבך רב שכונת בית וגן, הגאון רבי ישראל גנס, הגאון רבי שלמה שלזינגר וחלק מילדיו של הנפטר.

אחד מבניו של הנפטר זצ"ל ספד לו: "קמתי בבוקר אמרתי איפה אבא? נזכרתי בתשובה שאמא תמיד הייתה אומרת 'מזה איפה אבא', אבא לומד. כולו תורה ויראת שמים. שהקב"ה יבטל מעלינו את הגזרה הנוראה הזאת. את כל חייו הוא מסר לישיבה. הקירות פה בוכים שאבא לא נמצא".

"תלמידים דיברו איתי ואמרו אנחנו נושמים את התורה שקיבלנו ממנו. מגיל 17 הוא נמצא במקום הזה. כאן המקום להזכיר את הסבא הגדול ר' אלחנן קונשטט שזכה להעמיד לנו את אבא".

"המידות של אבא זה דבר שלא היה בנמצא. פרס של מיליארדים יקבל מי שיצליח להכעיס אותו. זכה למשפחה נפלאה. שהקב"ה ייתן כוח לאמא להמשיך שכל מה שהיא עשתה כל החיים שלה זה היה למען התורה שלו. הוא לא חיפש כבוד, לא כסף ולא בית. רק מסר את עצמו לתורה וליראת שמים", סיים הבן את הספדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר