"עשו דין לעצמם"

ההורים כועסים: ת"ת 'אור חדש' ייפתח רק לחצי שבוע

הכיתות הנמוכות בתלמודי התורה נפתחו היום באופן רשמי, לאחר החלטת הקבינט, אך הורים לילדים בת"ת בהר נוף טוענים כי החיידר עשה דין לעצמו ופותח רק חצי שבוע (בארץ)

בשבוע שעבר: ילדי ת"ת של החינוך העצמאי לומדיםבחצרות, בגנים ובחניונים (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

תלמודי התורה החרדיים ברחבי הארץ, פתחו היום (ראשון) באופן רשמי את הלימודים באופן מלא - לכיתות הנמוכות, אך בתלמוד תורה 'אור חדש', בשכונת הר נוף בירושלים, החליטו לפתוח - רק חלקית.

הורים כעוסים פנו אל 'כיכר השבת' וסיפרו: "מדובר במחדל חינוכי מהמעלה הראשונה, אם לא די בכך שהנהלת התלמוד תורה, לא חשבה לפתוח, כמו שאר המוסדות החרדיים - במרחבים פתוחים ושאר פתרונות יצירתיים, כעת, גם כשמותר לפתוח - הם עושים דין לעצמם".

"נכון לעכשיו", מספרים ההורים, "אין כל בעיה לפתוח את תלמוד התורה לכיתות הנמוכות - לפי ההחלטות שהתקבלו בקבינט הקורונה בשבוע שעבר.

"אך כנראה הנהלת התלמוד תורה, רוצה לעשות לעצמה חיים קלים והן הודיעו לנו, כי כיתות א' עד ב' - ילמדו רק חצי שבוע, כלומר מחלקים את הכיתות שכל כיתה תלמד רק חצי שבוע".

"ואילו כיתות ג' וד'", מספרים ההורים, "יתחילו ללמוד רק מחר ורק עד השעה 13:00 - שוב בניגוד להחלטות שהתקבלו וללא כל סיבה הנראית לעין. אין שום סיבה שבהחלטה שרירותית, יעכבו לנו את פתיחת הלימודים", מסיימים ההורים בזעם.

'כיכר השבת', ניסה כמה פעמים לקבל את תגובת הנהלת התלמוד תורה, אך זו לא ניתנה עד למועד פרסום הכתבה. לכשתגיע, נפרסמה ככתבה וכלשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר