"זה שיגעון של הבנות"

הרב יצחק יוסף: "החובשת פאה - מכניסה עבודה זרה לבית"

הראשל"צ, הגר"י יוסף, במתקפה חריפה נגד הנשים החובשות פאה נוכרית: "התברר לי במאה אחוז שזה מגיע משיער של עבודה זרה. אדם שקונה פאה נוכרית, לא יגיד למה יש לי צרות". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דר וסוחרת)

הראשל"צ והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, יצא אמש (מוצ"ש) למתקפה חריפה נגד הנשים החובשות פאה נוכרית ופסק כי מדובר בשיער המגיע מעבודה זרה. כמו כן, הרב יוסף יצא נגד הפסק של הגאון רבי מרדכי גרוס, שהתיר בזמנו את חבישת הפאה.

בפתח דבריו אמר הרב: "השיגעון של פאה נוכרית, זה נהיה שגעון, ה' ירחם, דבר כזה היה פעם אצל הספרדים?".

הרב הראשי קבע כי מדובר בשיער של עבודה זרה: "אני ביררתי את העניין, השערות שמביאים רובן ככולן שיער המגיע מעבודה זרה. מחילה מכבוד תורתו, הרב גרוס, בזמנו שדיברו על זה שזה שיער של עבודה זרה, הרבה הפסיקו לחבוש פאה נוכרית, איזה יופי היה. פתאום בא הרב גרוס הזה והתיר את הפאה ואז חזר בחזרה.

הרב יוסף הדגיש: "אני ביררתי את הנושא טוב טוב, דרך כל מיני אפשרויות. התברר לי במאה אחוז שזה מגיע משיער של עבודה זרה. אדם שקונה פאה נוכרית לבית, אחר כך לא יגיד למה יש לי צרות, הנה - יש לך עבודה זרה בתוך הבית".

"לצערנו הרב כך הוא (הרב גרוס. י-כ) עשה וגרם לנו לקלקול", הוסיף הגר"י יוסף.

לדבריו: "הפכו את הוויכוח הזה של פאה נוכרית לפאה של השקפה. אשה הולכת עם מטפחת היא כביכול 'מזרחוניקית','חרדית צריכה להיות עם פאה נוכרית', איזה שטויות אלו. אשה שהולכת עם כיסוי ראש - אלו בנות ישראל הצנועות.

"זה שיגעון של הבנות, מה לעשות.. הן רוצות פאה נוכרית".

צפו בדבריו המלאים של הגר"י יוסף

הגאון רבי מרדכי גרוס. ארכיון ( (באדיבות המצלם))

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר