אבל בישיבה

פוניבז': המשגיח האהוב נדבק בקורונה ונפטר

הגאון רבי יהודה גוטרמן, נפטר בגיל 85 אחרי שחלה בנגיף הקורונה, לצד מחלות רקע נוספות מהם סבל • היה סמל ודמות לעמל התורה במסירות נפש, והעמיד תלמידים הרבה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל כבד ירד היום (שני) על ישיבת פוניבז' לצעירים עם פטירתו של משגיח הישיבה, הגאון רבי יהודה גוטרמן זצ"ל בן 85. המשגיח נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, לצד מחלות רקע נוספים בהן חלה.

בעבר אושפז המשגיח במצב קשה בבית החולים לאחר שעבר טיפול רפואי מורכב. בתקופה האחרונה נדבק בנגיף הקורונה, ואושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים שם נפטר.

המשגיח זצ"ל מונה לתפקיד מנהלה הרוחני של ישיבת פוניבז' לצעירים על ידי הרב מפוניבז' זצ"ל. במשך שנים כיהן בתפקיד לצדם של מרנן הגראי"ל שטיינמן והגרמ"י לפקוביץ זצ"ל.

בנוסף להיותו משגיח ובקיאותו בספרי ההשקפה והמוסר, תלמידיו מספרים על גאון וחריף הבקיא בכל מכמני התורה וההלכה, ומסר לצד שיחות, וועדים ושיעורים רבים.

תלמידיו מציינים, כי המנוח זצ"ל היה סמל ודמות לעמל התורה וכל חייו שקע בעמלה של תורה במסירות נפש והעמיד אלפי תלמידים כשהוא מנחיל להם מהי מסירות ואהבת תורה אמיתית.

מסע הלוויתו יצאה הבוקר (שני) מהיכל ישיבת פוניבז' לצעירים. ספד לו מהרכב ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ראש ישיבת פוניבז'. כמו כן ספדו לו ראשי ורבני ישיבת פוניבז' הקטנה ונשיא הישיבות הגאון רבי אליעזר כהנמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר