"לא להידבק"

הרב יגאל כהן חושף: הזמנתי על עצמי את הקורונה

"אל תיקחו אותי כדוגמה", מבקש הרב יגאל כהן ומגלה: "פתחתי פה לשטן, כשאמרתי: יאללה קורונה, שטויות - ונדבקתי"; הרב, אזהרתו לציבור ו...לאן נעלמה הסגולה • צפו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: משה נחמן / שמעון ברדי)

מזכה הרבים הרב יגאל כהן התייחס לאחרונה לקורונה בה חלה, למרות ההבטחה שפרסם בראשית המגיפה בשם האר"י הקדוש כי "מי שבוטח בהשם הנגיף לא יפגע בו כלל", וגילה כי הזמין על עצמו את ההידבקות בנגיף.

"אני חייב להגיד לכם משהו", פתח הרב את שיעורו השבועי, המועבר בשידור חי ב'כיכר השבת': "כמו שאתם יודעים, חליתי בקורונה. ב"ה היו לי תסמינים די קלים, לא סבלתי הרבה, אבל אני חייב להתייחס לשאלה שעולה: אמרתי בתחילת הקורונה בשם האר"י הקדוש שמי שבוטח בהשם מובטח לו שלא תהיה לו קורונה. כלומר, הסגולה הטובה ביותר שלא להידבק במחלה, זה לבטוח בקב"ה. אז בטח הרבה אנשים אמרו 'הרב יגאל אמר, והנה הוא קיבל קורונה'...".

כתשובה לתהיה זו, אמר הרב יגאל כהן: "אני חייב לספר לכם משהו מצחיק ומדהים. פגשתי במהלך הגל הראשון והשני הרבה מאוד אנשים. הייתי אמור להידבק מזמן בקורונה. פגשתי מאות ואלפים. חלק נישקו אותי, חלק נישקו לי את היד. לפי החשבון הפשוט הייתי אמור להידבק בקורונה מזמן".

"יום אחד הבנות שלי חוזרות ואומרות", המשיך הרב ותיאר: "אבא, אין לנו חוש טעם וריח. בעברית פשוטה: קיבלת קורונה. ואז אמרתי לעצמי 'אולי זה זמן טוב לקבל את הקורונה, לגמור עם זה כבר'. הזמנתי על עצמי את הקורונה במילים האלו. עשיתי חשבון שמי שנוסע לחו"ל, אם היתה לו קורונה כבר לא צריך בידוד".

"תראו איך יצר הרע בא אלי... גם ככה יכניסו את כל הבית לבידוד, אמרתי: ריבונו של עולם, אין זמן יותר טוב בעולם מאשר לקבל את הקורונה ולגמור עם זה. בכך", טוען הגר"י כהן, "איבדתי את הביטחון שלי בבורא עולם שלא תהיה לי קורונה".

בשלב זה כל המשפחה עשתה בדיקה, כולם יצאו חיוביים "ואז הבנתי", אומר הרב יגאל, "מה זה כוחה של מחשבה. בסופו של דבר זו היתה טעות. כי קורונה זה מסוכן. הנזקים שהקורונה משאירה בגוף לא בריאים בכלל. זה לא משחק. אפילו שברוך ה' אני עברתי את זה כמעט בלי תסמינים, אבל אתה לא חוזר לעצמך. הגוף שלך עובר טראומה. אני צריך עכשיו הרבה כוח בשביל לדבר".

"אז בבקשה מכם", פנה הרב לתלמידיו" "מי שב"ה עדיין לא נדבק בקורונה - אל תידבקו. זה לא בריא. זה מסוכן. אתה לא יודע איך הגוף שלך יגיד לנגיף הזה. הוא יכול לעבור בקלות, אולם מצד שני אני מכיר אנשים שהגיעו לטיפול נמרץ, קשיי נשימה, סטורציות נמוכות ואשתי שתהיה בריאה עד עכשיו לא החלימה; עדיין עם קוצר נשימה, חולשות ולא מרגישה טוב".

ולסיום: "לכן, שומר נפשו ירחק מזה. ותדעו לכם אחים יקרים, מה שאמרתי אז זה אמת ויציב ונכון וקיים. כלומר, מי שבוטח בהשם שלא תפגע בו הקורונה, לא יפגע בו שום דבר. ללא צל של ספק. ההבטחה של האר"י הקדוש בעינה עומדת. אל תיקחו אותי בתור דוגמה. אני פתחתי פה לשטן, בעוונותי הרבים. אמרתי: יאללה קורונה, שטויות, נעבור את זה עם כל המשפחה ביחד, ובסוף קיבלתי את זה".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר