חשד ל'פגע וברח'

אסון: ילד בן 9 נהרג מפגיעה ישירה של משאית

לפני זמן קצר נהרג ילד בן תשע, בן למשפחה חרדית תושבת אשקלון, כאשר משאית פגעה בו בעת שרכב על אופניו והוא עף למרחק רב • תאונת פגע וברח? המשטרה חוקרת (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' בחשוון תשפ"א | 26.10.20
זירת התאונה (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א)

בעיר אשקלון נקבע לפני זמן קצר (שני) מותו של ילד בן תשע, שנפגע ממשאית בעת שרכב על אופניו. הנהג המשיך בדרכו, אך בהמשך הסגיר עצמו לידי המשטרה.

הילד, בן למשפחה חרדית תושבת אשקלון, נפגע מהמשאית ברחוב זבולון שבמרכז העיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירת התאונה, לאחר שעף למרחק רב מהאופניים עליהם רכב.

נתנאל פלבני, חובש איחוד הצלה, תיאר: "לדברי עוברי אורח, הילד רכב על אופניים בכניסה לביתו ונפגע. למרבה הצער, נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, בן טטרו, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים, כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות לילד, שהיה ללא סימני חיים, לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

העדות של חובש מד"א

מהמשטרה נמסר, כי היא "חוקרת חשד לתאונת דרכים קטלנית, פגע וברח, ברחוב יששכר באשקלון, לאחר שמבדיקה ראשונית עולה, כי משאית פגעה בילד ונמלטה מהמקום".

"שוטרי משטרת ישראל מבצעים סריקות נרחבות אחרי הרכב הנמלט, בוחני התנועה אוספים ממצאים בזירה ונסיבות התאונה נבדקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר