ברקע הדיון בקבינט

הוחלט: יהדות התורה נגד הגדלת קנסות למוסדות החינוך

קבינט הקורונה המכונס זה השעה הרביעית, דן בחזרת בתיה"ס, בעוד המחלוקת על הצהרונים נותרה בעינה, חלק מהשרים לוחצים לפתוח צימרים • יהדות התורה תתנגד לחוק שיגדיל קנסות (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Nati Shohat/Flash90)

חברי קבינט הקורונה, התכנסו היום (שני) שוב החל מהשעה 13:30, ודנים על מגוון נושאים, בהם; חתונות, הצהרונים, צימרים, קוסמטיקה והגדלת קנסות למוסדות לימוד שייפתחו את שעריהן.

לגבי החזרה ללימודים של כיתות א-', חלק משרי הקבינט תהו ובצדק, מה תועיל חזרתם ללימודים, בעוד הצהרונים יישארו סגורים ובכך ההורים לא יוכלו לשוב לעבודה סדירה.

בנוסף, השרים הביעו פליאה על דרישת המל"ל לפתוח את בתי הספר ולערבב את הצהרונים, כאשר מאחורי ההחלטה טמונה בעיה שהילדים התערבבו אחד עם השני. ע"פ דיווח ב-N12, השר דרעי אף אמר כי יתנגד לצהרונים המעורבבים ויצביע נגד, בניגוד למה שהצביע אמש.

גם לגבי פתיחת המסחר, לא הגיעו חברי הקבינט להסכמה מלאה, כאשר רבים מחברי הקבינט הסבירו, שבעלי העסקים כבר קורסים ונאלצים לשים בפתח החנות עמדת מכירת פירות וירקות בכדי לפתוח את חנותם.

שוטרים בת"ת פרי התורה במודיעין עילית (צילום: מתוך קבוצת 'מחאות החרדים הקיצונים')

לגבי פתיחת הצימרים, דנו חברי הקבינט ונוצרה הסכמה כמעט מקיר לקיר, כי יש לפתוח את אותם בהקדם, מכיוון שאין הבדל אמתי בין חופשה בחו"ל לחופשה בצימרים - מה גם שההדבקה בצימרים אינה גבוהה במיוחד.

בתוך כך, במקביל לדרישת ראש הממשלה לעלות את גובה הקנסות למנהלי מוסדרות שיפרו את הנחיות הבריאות ויפתחו את המוסדות.

חברי סיעת יהדות התורה, הודיעו כי הם יתנגדו בתוקף בהצבעה, על אף הפרת המשמעת הקואליציונית ורצונו של נתניהו, ייתכן, כי במידה וכל חברי הכנסת החרדים יתנגדו - ההצעה תיפול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר