קורבן קורונה

אבל בברסלב: הרה"ח רבי מאיר דייטש זצ"ל

בקיא בתורה ובחסידות: בירושלים התקיימה הלילה מסע הלווייתו של הרה"ח רבי מאיר דייטש, מחשובי חסידי ברסלב, שנפטר לאחר שנאבק בקורונה, בן 73 בפטירת (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בשכונת גבעת שאול בירושלים התקיימה הלילה (שלישי) מסע הלווייתו של הרה"ח רבי מאיר דייטש ז"ל, מחשובי חסידי ברסלב, שנפטר אמש לאחר שנאבק בנגיף הקורונה, בן 73 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי אליעזר דייטש ז"ל, ובהגיעו לפרקו הוא נישא לבת הגאון רבי יעקב אנגל זצ"ל, וכבר בצעירותו התקרב המנוח מאד לחסידות ברסלב ולתורותיו של רבני נחמן זיע"א, צעד שגרם לו להיות מראשוני המגיעים לציונו של רבי נחמן לפני עשרות שנים, ואף להיכלא בכלא הרוסי בשל כך.

בברסלב היה רבי מאיר ז"ל מוכר מאד כבקיא בתורה ובחסידות, אדם ששימש דוגמא לכולם בהתקשרותו לרבינו זיע"א, אליו היה נוסע מידי שנה בהתרגשות ובשמחה גדולה.

לפני כחודש וחצי נדבק המנוח בנגיף הקורונה, ובשבועות האחרונים הוא שהה בבית החולים כשהוא מחוסר הכרה, עד אשר השיב אמש את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

השאיר אחריו את משפחתו העניפה, צאצאים רבים ההולכים בדרך התורה והחסידות, והלווייתו התקיימה כאמור הלילה בשעה 12:00 מביתו שבשכונת גבעת שאול, להר המנוחות שם נטמן למנוחת עולמים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר