חורף טעים וחם ברשת הקצביות 'וול-דאן'

מותג הבשר וול-דאן מתחדש באספקת עופות בכשרות מהודרת ואיכות משובחת, ומציע לראשונה מבחר נתחים אפויים לשבתות ואירועים. שמעון אסרף, מבעלי המותג וול-דאן: "בדיוק כמו בבשר, נספק ללקוחותינו עופות מהודרים ואיכותיים במחירים מעולים" (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

לא רק בשר בקר. רשת הקצביות וול-דאן שמחה לבשר ללקוחותיה על אספקת עופות טריים, בכשרות בד"ץ העדה החרדית ובמחירים נוחים. עד היום, היתה מוכרת הרשת כספקית הבשר האיכותי והטעים שקנה לו שם בקרב לקוחות רבים שנהנו ממבחר בשרים מגוון ומשובח. לאחרונה, החליטה הרשת לשמש עבור לקוחותיה גם כספקית מרכזית של עופות טריים, כך שיוכלו ליהנות מכל מוצרי הבשר והעוף תחת קורת גג אחת.

במקביל, עם פתיחתה של עונת החורף והמשך שגרת-הקורונה, יוצאת הרשת בחידוש טעים ועסיסי ומציעה מבחר נתחים של עגל וטלה אפויים עם מגוון תיבולים ורטבים שיגיעו ארוזים ומוכנים עד אליכם. לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג: "אני כבר שומע מלקוחות זריזים שנתחי הבשר רוממו את שולחן השבת או את האירוע שלהם. אני קורא לכל לקוחותינו לחגוג ולהתענג בגדול". את הנתחים העסיסיים ניתן לרכוש בכל משקל ולפי מספר האורחים בכל אחד מסניפי הרשת: בירושלים - בסניף הראשי בהר חוצבים ובסניף שבשכונת רוממה, ברמת בית שמש וברעננה. לרגל ההשקה מעניקה הרשת מחיר מיוחד.

אסרף קורא לציבור לקוחותיו, וותיקים וחדשים, להמשיך ליהנות משירות האון-ליין המתבצע במגוון ערוצים ולקבל את המוצרים עד דלת הבית תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה. לדבריו: "למרות שלקוח רוכש ב'און-ליין' תמיד ניצור איתו קשר ונתעניין אם הכול בסדר ואם היה מרוצה מהרכישה. כך גם בקנייה עצמית בחנות – הקצבים יהיו קשובים לצרכי הלקוח, יעניקו הסבר מפורט על דרכי הבישול או הצלייה הנכונים כמו גם על זמני האפייה הראויים, כדי שבסופו של דבר יגיע לצלחת בשר עסיסי, איכותי וטעים".

יחד עם זאת, הבשורה האמיתית מבית וול-דאן מגיעה מתחום הכשרות. מזה זמן רב שהמשחטות, כמו גם רשת הקצביות, מתהדרות בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית מבלי לוותר על חומרות מרן הבית-יוסף, על מנת שיוכלו כל קהילות ישראל ליהנות מהבשר האיכותי של 'וול דאן' – מטרת העל של האחים שמעון ודודו אסרף, בעלי המותג, שיעשו הכול על מנת להנגיש בשר ועופות טריים ואיכותיים לכל בית בישראל בכשרות המהודרת ביותר שיש.

כזכור, לפני כחודש, בסיור מקיף שערך הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, במשחטות 'וול דאן', נחשף הגרש"מ לייחודיות המאפיינת את השחיטה המקומית ומשלבת בין כשרות מהודרת לבני אשכנז הנוהגים כדעת הרמ"א, עם חלק ב"י לחומרא לבני עדות המזרח הנוהגים כדעת מרן הבית-יוסף. בביקורו, התרשם הגרש"מ מהשוחטים בבד"ץ העדה החרדית הבקיאים בכל הסעיפים של החומרות אותם יש להנהיג בשחיטה ובבדיקות כדי שיתאימו לכלל הקהלים בעם ישראל. הגרש"מ – המשמש כרבה של ירושלים וכראש מערך הכשרות של בד"ץ מהדרין ירושלים – הביע את התפעלותו משילוב ההידורים והחומרות, העניק למשחטות את חותמתו המהודרת, ואף הותיר את חותמו במקום – משגיח מטעמו שיימצא במשחטות ויוודא כי הבדיקות הנעשות לאחר השחיטה ייעשו על פי הדרכתו והוראותיו.

לאחרונה השיקה הרשת – הידועה באיכות הבשרים, בניקיון הקצביות ובשירות האישי - את סדרת הנקניקיות המשובחת מבית 'וול דאן'. הנקניקיות – בסטנדרט גבוה כמיטב המסורת מבית 'וול דאן' - הינם מ-100% בשר, ללא חומרים משמרים, וללא שום תוספות, וכוללת טעמים מיוחדים שלראשונה ניתן ליהנות מהם בהכשר המהודר של בד"ץ העדה החרדית: צ'וריסוס, מרגז, עגל קראנץ וטעמי טלה, הניתנים לצלייה, בישול או טיגון. "לראשונה בישראל", מסביר אסרף, "ניתן לאכול את הנקניקיות עם הציפוי שעליהם – 'שקיות מעיים', מכיוון שהוא עשוי ממעיים צמחיות ואין צורך להפרידן מהמאכל".

סדרת הנקניקיות החדשה מצטרפת אל יתר המוצרים האיכותיים, הטעימים והטריים, שניתן למצוא על המדפים ובתוך המקררים בקצביות, ביניהם; מוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל אירוע, כל ארוחה, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים.

ירושלים: המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335

ירושלים: אהליאב 21 רוממה: 02-5313335

רעננה: האחוזה 94: 09-8865833

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

אונליין: weldone.co.il

וואטסאפ: ירושלים: 052-7117344 בני ברק: 054-9950979

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר