תיעוד

פיקוד העורף הגיעו ללמוד מרכסים לנצח את הנגיף

לאחר הביקור בראשית השבוע של פרויקטור הקורונה ברכסים, היום הגיעו בכירי פיקוד העורף כדי לבחון את הצלחת היישוב להפוך בזמן קצר מיישוב אדום ליישוב ירוק • צפו בתיעוד (חרדי)

בכירי פיקוד העורף (צילום: דוברות מועצת רכסים)

היישוב הצפוני רכסים, שהפך ליישוב ירוק, גורם לבכירי מערכת הבריאות לבוא וללמוד את סוד ההצלחה. לאחר הביקור בתחילת השבוע של רוני גמזו ביישוב, היום (רביעי) הגיעו צוות פיקוד העורף לסייר וללמוד.

אלוף פיקוד העורף אורי גרדין, הגיע לביקור יחד עם צוות פיקוד העורף; מפקד המחוז אל"מ אדרי אלעד, מפקד הנפה אל"מ ארז הדרי ויקל"ר הרשות סא'ל יוסי ליטמן.

במהלך הביקור הוקרן לצוות פיקוד העורף, הסרטון של משפחת בלוך, הממחיש את המצוקה של המשפחות החרדיות והאופן בו מתמודדת משפחה ברוכת ילדים עם אתגר הסגר והבידוד.

הסרטון של משפחת בלוך

ראש המועצה דן כהן, סגן ראש המועצה יצחק רייך וצוות המועצה, הציגו בפני האלוף גרדין, במהלך ביקור במשל"ט היישובי, את האתגרים המיוחדים שעמם התמודדה רכסים.

ראש המועצה הודה באופן מיוחד לפיקוד העורף, על שיתוף הפעולה המוצלח הביא לתוצאה של שיטוח העקומה ברכסים והפיכתה ליישוב החרדי הראשון שעבר מאדום לירוק.

במסגרת ההיערכות להתמודדות עתידית עם המחלה, עלה נושא התרחבות היישוב רכסים, שמשפיע על אופי ההיערכות להתמודדות עם המחלה.

בסיום הביקור, סוכם להרחיב את שיתוף הפעולה בין המועצה לבין פיקוד העורף, לאור ההקלות הצפויות ופתיחה חלקית של מוסדות החינוך בשבוע הבא.

ראש המועצה ציין, כי בפתיחת הגנים הקפידה המועצה על בדיקה כוללת של הגננות לפני פתיחת הגנים, מה שהביא לקטיעה של שרשרת ההדבקה, לאחר שגננת בגן ובו 34 ילדים, נמצאה חיובית לקורונה והבדיקה המוקדמת מנעה הדבקה של הילדים וקטעה את ההדבקה בקהילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר