החלפת מצברים עד לבית הלקוח

למי מאיתנו לא קרה שהגענו אל הרכב נסינו להתניע אותו והוא פשוט שבק חיים? הרבה פעמים זו בעיה של מצבר שסיים את חייו אך איך נקנה מצבר עם אוטו תקוע? (רכב, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

ובכן אפשר להגדיר את התקלה הזו כאחת הלא נעימות שנוכל לחוות עם הרכב, אבל כיום נוכל לפתור אותה בעזרת החלפת מצברים עד הבית ובמחירים נוחים והוגנים!

חשיבות המצבר

מצבר הוא אחד הרכיבים האחראים על חשמל ברכב שלנו, בדומה לכל מוצר חשמלי אשר עובד על בטריות ומתח חשמלי, המצבר הוא הגורם העיקרי למתח החשמלי.

אחראיות המצבר היא על הוישרים, פנסי התאורה המזגן ועוד, כל אלו מקבלים מתח הישר מהמצבר ועוברים באלטרנטור שעוזר למתח להגיע לרמה הרצויה לכל הכלים החשמליים ברכב.

לכן חשיבותו של המצבר ברכב היא גבוהה ואין טעם להתעלם מהחשיבות שלו ברכב.

לכל המצברים ישנה אחריות שתהיה תקפה לרוב עד שנה, וכאשר המצבר יגיע אל תאריך התפוגה שלו הוא לרוב גם נרגיש זאת בכלים החשמליים שיעבדו באיטיות כמו הווישרים או באורות מעומעמים יותר.

אך לא רק לתוקף המצבר יש לשים לב, אלא גם במקרה חלילה של תאונה בה היה מעורב הרכב או תאורה ששכחנו לכבות לאחר שימוש ברכב.

אלו ועוד עלולים לגרום להתפרקות מהירה של המצבר או השבתה בטרם עת.

ברוב המקרים שבהם המצבר ישבוק חיים, אנחנו נבזבז זמן בעיקר על מציאת רכב אחר שיטעין אותו על מנת להגיע למוסך, אלא אם כן יש לנו בטריה נטענת התואמת לגובה המתח של הרכב שלנו.

ובמקרים בהם נגיע אל המוסך נאלץ להמתין לא פעם, דבר שיכול לעכב אותנו מעבר למה שכבר התעכבנו. לכן תוכלו היום לבצע חיפוש קצר ולמצוא אינספור אנשי מקצוע אשר יגיעו אל רכבכם ויחליפו את המצבר בפחות משעה.

כיום תוכלו למצוא איש מקצוע שיגיע עד אל ביתכם ויבצע את הבדיקות הרלוונטיות למצבר, יוודא כי התקלה אכן ממוקמת במצבר ולא בחלקים אחרים ברכב. מעבר לחסכון שבזמן, כיום רוב אנשי המקצוע אשר מעניקים שירותים עם שלל כלים טכנולוגים ניידים. כך שבמקום לשבור את הראש באיך להגיע אל המוסך על מנת לקבל אינדקציה לבעית המצבר, תוכלו לבצע בדיקה והחלפה של המצבר בפחות משעה.

מכיוון שנוכל לסיים עם תקלות המצבר כיום בצורה מהירה ונוחה וללא כל נסיעה אל המוסך, חשוב שנזכור כי נוכל גם להכנס אל אתר מאור מצברים ושם לקבל מגוון מצברים מחירים ומבצעים.

כל אלו יהיו גם זמינים עבורכם במהלך כל שעות היממה, כך שלא משנה היכן ומתי שבק לכם המצבר, תהיו בטוחים שתוכלו לקבל שירות אמין ומקצועי בכל שעות היממה.

בעזרת מאור מצברים ניתן להזמין מצבר וולטה במחיר של 395 בהגעה לחנות או ניתן להוסיף משלוח בין 50-100 שקלים תלוי במיקום הלקוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר