התדרדרות במצבו

דאגה גדולה לשלומו של זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייצ'יק

דאגה גדולה בעולם התורה בעקבות הידרדרות נוספת שחלה בימים האחרונים במצבו הרפואי של זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייצ'יק, שחלה בקורונה ופונה הערב לבית החולים (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בחשוון תשפ"א | 29.10.20
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

דאגה גדולה בעולם התורה בעקבות הידרדרות נוספת שחלה בימים האחרונים במצבו הרפואי של זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייצ'יק, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לפני כעשרה ימים. על פי מקורביו מדובר בהתדרדרות שהצריכה את פינויו הערב לבית החולים. הם ביקשו מהציבור "לעורר רחמי שמים לרפואתו השלימה והן קל כביר לא ימאס תפילות רבים".

כזכור, בתחילה אובחן ראש ישיבת בריסק בן ה-99 כסובל מדלקת ריאות חריפה, אך בהמשך התברר כי נדבק בקורונה. בשלב זה הוא נעזר בחמצן ומטופל בביתו על ידי רופאיו.

אחד ממקורבי סיפר, בשיחה עם 'כיכר השבת' לפני כשבוע וחצי: "ראש הישיבה שוהה עכשיו בביתו, מטופל באנטיביוטיקה ולפעמים גם בחמצן, ומצבו מוגדר יציב".

"ביום שישי האחרון מצבו של ראש הישיבה היה מורכב יותר, בין היתר משום שהסטורציה (רמת החמצן בדם) היתה נמוכה יחסית", מוסיף התלמיד.

בעקבות מצבו החמור של הגרמ"ד סולובייצ'יק הלילה (חמישי), תיערך תפילת רבים בציון החזון איש ובישיבת בריסק עצרת מרכזית בשעה 23:00. מטעם בד"ץ העדה החרדית יצא הודעה לקרוע שערי שמים.

שר התורה, מרן הגר"ח קנייבסקי, הורה לפרסם בשמו בדקות האחרונות כשנודע לו על מצבו של מרן ראש ישיבת בריסק שעל כל אחד ואחד להתפלל ולקרוע שערי שמים לרפואתו השלימה.

הציבור נקרא להתפלל עבור הגאון רבי משולם דוד בן אלטע הענדיל, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר