בשכונת הר נוף

שני ערבים פרצו לדירה בליל שבת - ונעצרו

בליל שבת, בשעה 21:00 בערב, פרצו שני ערבים לדירה בשכונת הר נוף החרדית, בירושלים; כעבור זמן קצר הם נעצרו ברחוב סמוך, בית המשפט האריך את מעצרם ביומיים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

בליל שבת, בשעה 21:00 בערב, הופעלה אזעקה באחת הדירות בשכונת הר נוף בירושלים. מוקד הביטחון שהגיע במהירות לסיור בשכונה החרדית, הבחין בשני גברים הנמלטים מהמקום.

הסייר, העביר תיאור מדויק מחזותם החיצונית של הנמלטים וניידות משטרה פתחו בסריקות באזור. אחת הניידות זיהתה את שני החשודים, תושבי מזרח ירושלים, כשהם נמצאים באחד הרחובות הסמוכים.

בתשאול שערכו השוטרים בשטח, מסרו השניים שהם עובדים במקום, אך תשובתם עוררה את חשדם של השוטרים, בגלל שמדובר בשכונה חרדית בה לא עובדים בליל שבת, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה, בה כל אחד מסר גרסה שונה.

במוצאי שבת הם הובאו לבית משפט השלום בבירה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם.

נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט כי עליהם לעשות עוד 19 פעולות חקירה וציין כי בזמן ההתפרצות לדירה, בעלי הבית לא היו בדירה, כמו כן ציין כי יש סימני התפרצות בדירה וברכבם של החשודים נתפסו כלי פריצה.

עורך דינם טען בבית המשפט כי הם בדיוק סיימו לעבוד וביקש שבית המשפט יורה על שחרורם ללא תנאי, וציין כי במידה וביהמ"ש יגיע למסקנה שיש להאריך את מעצרם, "אבקש לשקול באופן מידתי", שכן לקחו מהם DNA כך שאפשר לבדוק האם הם מעורבים.

השופטת מירית פורר העריכה את מעצרם ביומיים וכתבה כי "מעיון בחומר החקירה עולה חשד סביר לביצוע העבירות על ידי המשיבים, וכן זיהויים על פי תיאור הסייר, והימצאותם בקרבת מקום, ובנוסף הימצאות הכלים שנטען ששימשו לפריצה לדירה - ברכב שבו נמצאו. ממהות החשדות עולה גם מסוכנותם של המשיבים שפרצו לדירת מגורים, נימקה השופטת את החלטתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר