נפילה בבני ברק

בחור חרדי בן 20 נפל מקומה 3; מצבו קשה

בחור חרדי כבן 20 נפל בצהריים (חמישי) מקומה שלישית ברחוב בית שמאי בבני ברק ונחבל; לאחר טיפול ראשוני הוא פונה במצב קשה לחדר הטראומה בית החולים 'שיבא' (חרדים)

זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

בחור חרדי כבן 20 נפל בצהריים (חמישי) מקומה שלישית בבני ברק, ופונה במצב קשה לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם.

כוחות החירום וההצלה הוזעקו לרחוב בית שמאי בעיר, בשל דיווח על בחור שנפל מגובה. כונני הצלה שהגיעו לזירה, מצאו את הבחור כשהוא מוטל חבול על הרצפה.

הוא קיבל סיוע ראשוני ולאחר מכן פונה במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם.

מוישי שיפר באיחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים וצוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע. לאחר מכן הוא פונה לחדר הטראומה במרכז הרפואי שיבא שבתל השומר".

חובש רפואת חירום על בימבולנס של מד"א, אהרון פישר, סיפר: "הגבר שכב בסמוך לבניין המגורים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים וחבישות, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה, מורדם ומונשם".

חובשים בהצלה חיים קלפהולץ וחיים ברגמן סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו גבר כבן 20 מחוסר הכרה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, לאחר שנפל מגובה רב. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות ופינינו אותו במהירות עם אמבולנס הצלה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א, שפינתה אותו להמשך טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות ארגון הצלה)
(צילום: דוברות ארגון הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר