טעם חדש לשוקולד הזהוב של עלית:

בלונדי מקורמל במרקם עשיר ובמילוי קרמים מפנקים

הכירו את בלונדי: שוקולד זהוב במרקם נהדר שמצטרף לטעמי השוקולד המריר, החלב והלבן של עלית בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. יש טעם חדש להתפנק! (אוכל, מקודם)

הודות לתהליך הפיתוח והמתכון הייחודי מתקבל שוקולד בעל מרקם קטיפתי, שנמס בפה ומשאיר טעם וארומה נהדרים (צילום: יח"צ)

מפעל עלית מייצר שוקולד מאז שנת 1933, אך עם פיתוח סדרת שוקולד בלונדי, זה הפעם הראשונה שהמפעל הוותיק של קבוצת שטראוס משיק טעם חדש לגמרי של שוקולד שעד כה לא שווק בארץ בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית. שוקולד מקורמל בגוון זהוב שביחד עם מילוי קרמים מפנקים יוצרים חוויה סנסורית חדשה- המתכון והתהליך הייחודיים גורמים להיווצרות של טעמים וארומות בשוקולד אשר מעניקים לו מתיקות מיוחדת.

הדר חכון, טכנולוגית השוקולד של מפעל הממתקים של שטראוס מסבירה על הטעם החדש: "בלונדי הוא שוקולד ללא עיסת קקאו שחומרי הגלם בו עוברים תהליך של קירמול במטרה לקבל שוקולד, בעל גוון זהוב, המבוסס על שוקולד לבן וטעמי קרמל ווניל. הודות לתהליך הפיתוח והמתכון הייחודי מתקבל שוקולד בעל מרקם קטיפתי, שנמס בפה ומשאיר טעם וארומה נהדרים".

שירי בירמן כהן מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים: "כמי שמובילים את קטגורית השוקולד בישראל, אנחנו רואים בחדשנות מילת מפתח להתנהלות שלנו מול הצרכן. נמשיך לתת מענה לציבור שמבקש להתפנק עם שוקולד".

חשוב לציין ששוקולדים מסוג בלונדי קיימים בעולם (נקראים בלונד) אצל מותגי השוקולד המובילים, אך מומחי השוקולד של עלית התאימו אותו לחיך הישראלי. השוקולד מגיע במילויי קרמים מפנקים: קרם אגוזי לוז, קרם בטעם שמנת וקרם בטעם בראוניז.

השוקולדים החדשים במילוי קרם הינם בכשרות בד"צ העדה החרדית.

רוצים להתרשם? כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר