"צרות עין"

החברונער'ס יצאו לקניות - והותקפו; תיעוד

מאות בחורים מישיבת 'חברון' יצאו לקניות ברשת מזון, בתיאום, תוך שהסניף נפתח במיוחד עבורם אך בכלי התקשורת תקפו את המהלך • הבחורים: "זו רשעות וצרות עין" • תיעוד (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: שלומי ליבוביץ וחיים פריד)

למעלה מאלף תלמידי ישיבת 'חברון' התחילו את 'זמן חורף', כאשר הם מתחייבים לא לצאת מפתח הישיבה למשך שבועות ארוכים. בישיבה החליטו, בשיתוף רשת 'אושר עד', להוציא את הבחורים לקניות - לאחר שהסניף נסגר לציבור ונפתח במיוחד עבורם. הערב (שלישי) התפרסמה ידיעה בכלי תקשורת בה הואשמו הבחורים על כך שלא עטו מסכות.

"מדובר בעוול אמיתי", אומרים בחורים מישיבת חברון ל'כיכר השבת', על הכתבה שפורסמה והציגה אותם באור שלילי - למרות ששם הישיבה לא הוזכר.

"אנחנו נמצאים מבודדים בישיבה, ולכן אנחנו לא צריכים מסכות", הסבירו הבחורים, "הגענו לסניף אושר עד בגבעת שאול לאחר חצות, בזמן שלא היה אף אחד שאינו מהישיבה, שהיה אמור להיתקל בנו.

"סיכמנו מראש עם הנהלת הסניף את כל הפרטים והחנות אכן נסגרה כליל - ולא היה לנו אף מגע עם העובדים, לכן, לא ראינו כל צורך לעטות מסכה - הרגשנו שאנחנו כמו בישיבה".

הבחורים מספרים עוד: "תבינו, אנחנו נמצאים בתוך קפסולה, סגורים בתוך כלוב, עד שיצאנו לשעה של התאווררות, התקשורת החליטה ליפול עלינו. זה השחרור שלנו, מלבד זאת שמדובר בצורך חיוני של קניות בשבילנו".

"אנחנו לא התכוונו להפר כללים, אנחנו לא עשינו דווקא, וזה נראה שהוציאו אותנו, כביכול אנחנו מזלזלים בהוראות, אבל זה ממש לא נכון", הוסיפו הבחורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר