חצור הגלילית

שר המדע ירד לשטח והצדיע לחסידי גור

שר המדע יזהר שי ביקר בחצור הגלילית והצדיע לחסידי גור על הסגר מרצון. "המציאות של חצור הגלילית מספרת סיפור אחר ממה שמשתקף בחדשות ובמסדרונות הכנסת", אמר (חדשות)

(צילום: באדיבות המצלם)

שר המדע יזהר שי (כחול לבן) החבר בקבינט הקורונה הגיע היום (שלישי) לסיור בקריה החסידית בחצור הגלילית, הנתונה בסגר מרצון מיום שישי האחרון.

השר שי נפגש עם ראש המועצה שמעון סוויסה ועם נציג חסידות גור, סגן ראש המועצה יוסף ביננפלד, והביע את הערכתו לאחריות שהפגינה הקהילה המקומית של חסידות גור, שנסגרה מרצון במטרה למגר את הנגיף.

שר המדע סייר במתחם בית הכנסת המרכזי בקרייה, נפגש עם התושבים וחיזק את ידיהם.

"כשצופים בחדשות ושומעים על המלחמות המגזריות שמשתוללות במסדרונות הכנסת, עלול להתקבל הרושם המוטעה שסולידריות ואחריות הדדית בחברה הישראלית הן נחלת העבר", אמר השר שי במהלך הסיור, "אבל המציאות של חצור הגלילית מספרת סיפור אחר לגמרי.

"לאור נתוני התחלואה הגואים והריכוז שלהם בקרייה החסידית ביישוב, החליטו מנהיגי הקהילה החרדית בשיתוף עם ראש המועצה שמעון סוויסה ונציגי פיקוד העורף להמליץ על סגר רק בחלק הזה של חצור ולא בכל היישוב, כדי למקד את המאמצים היכן שבאמת הם נדרשים. יש יסוד טוב להניח שהצעד המרשים יוביל להסרת הסגר, ויותר חשוב מזה: מעבר לסטטוס של עיר ירוקה, תוך זמן קצר".

התושבים הודו לשר וציינו את החשיבה הראויה של השר שאחרי קבלת ההחלטות בדיוני הקבינט יורד לשטח לשמוע את הצרכים באופן בלתי אמצעי מאלו המושפעים מהחלטותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר