"לקיים מיד"

מפלגה אוכלת ראשיה: דרישה לפריימריז במפלגת העבודה

חברת הכנסת מרב מיכאלי בפנייה דחופה לעמיר פרץ: "אתה ושותפך כבר אינכם חלק ממפלגת העבודה; הנסיבות וחוקת המפלגה מחייבות בדחיפות בחירת יו"ר מפלגה" (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ממשלת האחדות המקרטעת נראית על ערש דווי ובמערכת הפוליטית נערכים לבחירות נוספות, ברקע משבר התקציב הלא נגמר.

ב"כחול לבן" בוחנים בימים האחרונים איך ובאילו תנאים ניתן להתאחד רשמית עם "העבודה" בראשות עמיר פרץ, אבל שחקנית אחת על המגרש מנסה מהלך שעלול לטרוף את קלפי גנץ: חברת הכנסת מרב מיכאלי, שנותרה באופוזיציה על אף ששני חבריה, עמיר פרץ ואיציק שמולי, חברו לממשלה בראשות נתניהו, דורשת מיד בחירות מקדימות לראשות המפלגה.

במכתב בהול ששלחה מיכאלי לפרץ ציינה הח"כית כי על פי חוקי המפלגה בתום 14 חודשים מרגע בחירת יו"ר אפשר לנהל בחירות חדשות לתפקיד היו"ר, אם הוא לא עומד בראשות הממשלה.

"הובלת את המפלגה לשפל חסר תקדים ולסכנה להמשך קיומה; פגעת בשמה פגיעה אנושה; יצרת קרע בין חברי הכנסת לבין המצביעות.ים והמתפקדות.ים; שיקרת למצביעות ולמצביעים במצח נחושה, הובלת את המפלגה להיות שותפה בקואליציה של נאשם, ובממשלה הרעה והכושלת ביותר בתולדות מדינת ישראל", האשימה מיכאלי.

היא הוסיפה: "אתה ושותפך כבר אינכם חלק ממפלגת העבודה. עמלתם קשות להראות כמה אתם חלק ממפלגת כחול לבן: השתתפתם בישיבות הסיעה שלהם, דיברתם בשבח מנהיגיה. זכותך, כמובן, לעבור למפלגה אחרת, כפי שעשית לא-פעם בעבר".

"מפלגת העבודה זקוקה לכוחות חדשים, מנהיגות ומנהיגים חדשים, שלא מעוניינות להטמיע אותה בתוך מפלגה אחרת אלא לחדש אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר