הוקלטו בשיחה

הנדל והאוזר שוקלים לפרוש ולעבור ל'ימינה'

חברי הכנסת הנדל והאוזר של סיעת 'דרך ארץ' הוקלטו בשיחה עם פעילים שוקלים בחיוב מעבר למפלגת 'ימינה' במקרה של בחירות. אלא שלא ברור מה חושבים ב'ימינה' על כך (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הנדל והאוזר (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

על רקע הערעור ביציבות הקואליציה והחשש מפני הליכה נוספת לבחירות, נשאלו חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר מ'דרך ארץ' בשיחה עם פעיליהם על הסיכויים לריצה משותפת ב'ימינה' והם לא שללו את המהלך. השניים הוקלטו וההקלטות הודלפו ל'כאן' ופורסמו.

וכך נשמעו שני חברי הכנסת מ'דרך ארץ' בהקלטות:

האוזר: "אני רואה התנהלות והתפתחות בימינה שהיא חיובית לכיוון שלנו. זה תנאי הכרחי אך לא מספיק, בעת הנכונה נצטך לעשות הערכת מצב".

הנדל: "יש הרבה דברים שאני מסכים עם נפתלי והמון דברים שאני לא מסכים עם סמוטריץ'... אנחנו לא בקו החרדלי בנושאי דת ומדינה. כמה שפחות המדינה תתערב בחיי הדת של תושביה כך ייטב... אני בעד ברית הזוגיות שתהיה דרך למסד קשר בלי לעבור ברבנות... בטח לא לשמר מונופול של הרבנות על החיים היהודיים בישראל".

הרצון של הנדל והאוזר לברוח מהספינה השוקעת של "כחול לבן" על על חלקיה, שצפויה לחטוף מכה קשה בבחירות הגיוני מבחינה פוליטית, אלא שכלל לא בטוח שבימינה משהו מחכה לשני הח"כים שלא באמת סוחבים איתם מטען אלקטורולי מוכח ואין סיבה טובה מידי בשביל ימינה לקבל אותם לשורותיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר