צפו בתיעוד

מהומה בביתר: התושבים הדפו את השוטרים

עשרות תושבים בעיר ביתר עילית הדפו את כוחות המשטרה שהגיעו לעצור שמחת בר מצווה שנערכה שלא על פי התקנות באולם בית כנסת בעיר. השוטרים נאלצו לשוב ריקם (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת, ארי קופרשטוק)

מהומה פרצה הלילה (חמישי), בעיר ביתר עילית לאחר ששוטרים שקיבלו תלונה על רעש שמקורו בשמחת בר מצווה שהתקיימה באולם ברחוב קדושת ציון בגבעה B, הגיעו למקום ונהדפו על ידי עשרות תושבים.

השוטרים ניסו במשך דקות ארוכות להיכנס לבניין בו נערכה השמחה, אך בשל המהומה והעובדה כי החוגגים נעלו עצמם מבפנים, נאלצו השוטרים לעזוב את המקום מבלי שהצליחו לעצור את האירוע.

אחד המפגינים מספר בשיחה עם 'כיכר השבת', כי בקו טלפוני מיוחד שפועל בקרב תושבי העיר הם נקראים להגיע ולהפגין בכל פעם ששוטרים פושטים על תלמוד תורה או על בית כנסת במטרה לאכוף את הנחיות הקורונה. הפעם נראה היה כי אחד השכנים שסבל מהרעש הזמין את המשטרה שלא הצליחה כאמור להיכנס לבניין.

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד לנטען, בעקבות דיווח שהתקבל אמש במשטרה אודות אירוע בר מצווה המתקיים בביתר עילית הוזעקו למקום שוטרים במטרה לפזר את המשתתפים אשר הפרו באופן בוטה את תקנות הקורונה וההתקהלות ההמונית האסורה וחסרת האחריות שהייתה במקום.

"עם הגעת הכוחות למקום נתקלו בהתנגדות של עשרות מפרי סדר שניסו למנוע את כניסתם למקום האירוע אך השוטרים המשיכו בפעילותם הנחושה עד לפיזור ההתקהלות כולל משתתפי האירוע".

במשטרה ציינו כי נפתחה חקירה במטרה למצות את הדין עם מפרי הסדר והאחראים על קיום האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר