סכסוך גירושין?

אב לשמונה נעצר בחשד שתקף את ילדיו ואשתו

המשטרה עצרה תושב ירושלים, אב לשמונה ילדים, בחשד שתקף את ילדיו ואשתו באלימות קשה. פרקליטו טוען מנגד כי הזוג בהליך גירושין, והאישה עם בעיות נפשיות (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המשטרה עצרה תושב ירושלים, אב לשמונה ילדים, בחשד שתקף את ילדיו באלימות קשה ותקף גם את אשתו. פרקליטו טוען מנגד כי הזוג בהליך גירושין, האישה, לטענתו, סובלת מהפרעת אישיות והיתה מאושפזת בטיפול פסיכיאטרי. בנוסף, הוא טען כי בעוד הבעל נשאר חרדי, אשתו הפכה לחילונית.

אמש (מוצאי שבת) הובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים.

במהלך הדיון סיפר נציג המשטרה כי "מדובר במספר מקרים של אלימות במשפחה, החשוד חשוד שתקף מס' פעמים את ילדיו בבית. אירועים אלימים. היום לפנות בוקר אשתו שהיא הקורבן במקרה הזה לאלימות מצדו התקשרה למשטרה ודיווחה שהחשוד ניסה לנגוח בבן שלהם אך פגע בכתף שלו זאת תוך שהיו צעקות, קללות ואיומים מצדו למשך כל הערב, וויכוחים עם האישה.

"כשהאישה מגיעה לתחנה, היא מגוללת אירועים נוספים, מקרים נוספים של אלימות של המשיב כלפי הילדים, זריקת אחד הילדים לכיוון הדלת, אגרופים, סטירה לבת הקטנה, אלה האירועים. מדובר באירוע חמור מאוד שמצריך פעולות החקירה. זו משפחה מרובת ילדים ויש לבצע פעולות ועדויות נוספות".

במהלך הדיון, סיפר נציג המשטרה כי החשוד הכחיש את האלימות כלפי האישה, אך "קשר את עצמו לתקיפות הילדים ולהתנהגות שלו בבית וגם לשוטרים הוא מסר אמרה שהופיעה בפני כב' ביהמ"ש שקושר את עצמו לאירוע תקיפה שהיה לפנות בוקר".

עוד התברר במהלך הדיון כי היה תיק דומה בשנה שעברה והוא נסגר, כשנציג המשטרה טען כי "זה רק מחזק שהיו פה תקיפות היא התלוננה בעבר לעניין הזה".

בא כוחו של החשוד, עו"ד גולן מאירי, סיפר כי האישה הייתה מאושפזת 5 פעמים בטיפול פסיכיאטרי, פעמיים אחרונות באיתנים על זה שיש לה הפרעת אישיות כולל סכיזופרניה. כמו כן סיפר כי "הילדים הקטנים נלקחו על ידי הרווחה בגלל מסוכנות של האישה", וכן על כך שבני הזוג בהליכי גירושים שמתעכבים בגלל הרווחה.

"למרות התלונות מי שקורבן פה זה המשיב", טען פרקליטו, "מדובר פה בסכסוך מורכב המתלוננת פה עם בעיות נפשיות הייתה מאושפזת 5 פעמים פעמיים אחרונות באיתנים עם הפרעת אישיות עם סכיזופרניה המשיב מתמודד עם המצב הזה שלה, המשיב חרדי והאישה אחרי האשפוז האחרון הפכה להיות חילונית וכך גם הילדים לפחות הגדולים שבהם הלכו אחרי האם והפכו להיות חילונים.

"מדברים פה על אישה שהייתה חרדית, בד בבד הילדים הוצאו מהמוסדות החרדיים ועברו למוסדות חילוניים ובכל זאת מי שהמתמודד עם החזקת הילדים זה המשיב. צריך לזכור שיש פה 8 ילדים שאת ה-8 האלה הוא החזיק. צריך לזכור שמי שהוצא הם הילדים הקטנים. הילדים הוצאו מהבית מחשש לפגיעה של האישה בהם".

עוד הוא טען כי "רוב רובם של האירועים שנטענים פה הן כלפי הילדים והן כלפיה מופיעים בתיק הקודם ונסגרו על ידי המשטרה".

נציג המשטרה טען כי "מוכרח להדגיש שיש פה מסוכנות גבוהה מאחר וגם האישה וגם הילדים נמצאים בבית ישנם מספר רב של פעולות ועדויות לגבות מאותם ילדים ויש חשש לשיבוש החקירה".

בהחלטתו, כתב השופט יהושע צימרמן כי "לפניי בקשה להארכת מעצר המשיב למשך 6 ימים. מדובר בהארכת מעצר ראשונה כאשר המשיב נעצר היום. בוצעו מס' פעולות חקירה ונותרו מס' לא מועט של פעולות מהן בנות שיבוש. מחומר החקירה שלפניי עולה חשד סביר וודאי בשלב הראשוני בו אנו מצויים. בנסיבות אלו, יש להורות על הארכת מעצרו של המשיב ואולם אין מקום להורות על מלוא התקופה".

בסופו של דבר מעצרו הוארך עד ליום שלישי הקרוב בשעה 11 בבוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר