מעצרו הוארך

המהומה בביתר, ממצלמת השוטר • צפו

לאחר הארכת מעצרו של תושב ביתר עילית החשוד ביידוי אבנים על רכב משטרתי, במהלך פיזור חתונה בעיר, מפרסמת המשטרה את התיעוד ממצלמת הגוף של השוטר (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה)

אחרי שבית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) את מעצרו של אברך מביתר עילית, החשוד ביידוי אבנים על ניידת משטרה, שהגיעה לפזר חתונה שנערכה בניגוד להנחיות הקורונה, מפרסמת הערב המשטרה את התיעוד ממצלמת הגוף של השוטר.

במשטרה טענו הערב כי "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות חתונה שנערכה במוסד חינוכי בעיר ובהשתתפות של עשרות הוזעקו למקום כוחות משטרה. עם הגעת הכוחות החלו עשרות מתקהלים להשליך חפצים לעבר רכב משטרתי וגרמו נזק לרכב, כוחות משטרה נוספים שהוזעקו למקום פעלו לפיזור המתקהלים ולפיזור משתתפי החתונה".

שלושה חשודים נעצרו לחקירה בחשד לתקיפת שוטרים וגרימת נזק מארגן האירוע זומן לתחנה, ומעצרו של אחד מהם, כאמור, הוארך היום.

כזכור, אמש פרצה מהומה גדולה בביתר עילית, כאשר שוטרים שהגיעו לפזר את החתונה, שהתקיימה ברחוב רבי עקיבא בעיר ביתר, נתקלו בהתנגדות עזה. בשלב מסוים, לאחר שעזבו את המקום ושבו אליו בכוחות מתוגברים, אחד הנוכחים החליט להשליך אבן על ניידת המשטרה בה הם ישבו וניפץ לה את השמשה, והוא נעצר.

לאחר מכן הגיעו מפגינים לתחנת המשטרה בעיר, כדי למחות על המעצר של אחד המפגינים, ואליהם הצטרף חבר הבד"צ בעיר הגאון רבי ישראל ברזובסקי, בנו של האדמו"ר מסלונים ורב הקהילה בעיר.

בא כוחו של החשוד עו"ד רועי פוליטי טען בביהמ"ש: "אני לא חושב שהחשד הסביר כאן מוצק דיו, גם לא לשלב זה של מעצר. היתה נוכחות שלו במקום, אבל אין דבר שקושר אותו ישירות, מלבד שהוא עמד ליד אחרים".

באשר לגרימת הנזק לניידת, אמר הפרקליט: "יש בעיה; המשיב אומר שלא נגע ברכב לרעה. אם יש דו"ח פעולה של שוטר שקושר אותו ישירות לנזק, חזקה שיהיו טביעות אצבעות על הרכב. זה שלא בדקו, זה מחדל".

לאחר מכן הכריע כאמור השופט אלעזר ביאלין על הארכת מעצר, ביומיים, לאברך בן ה-32, ונימק: "הוא חשוד בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, יידוי אבנים לרכב, חבלה במזיד לרכב, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות והתנהגות פרועה במקום ציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר