נעצר ושוחרר

קיצוני שהפריע למחוק כתובות גרפיטי טען: "אוהב קירות שחורים"

בדיון בבית המשפט, בו נדחתה בקשת המשטרה להרחיק קיצוני מבית שמש כי הפריע למחוק כתובות גרפיטי "מדירות נשים", נחשף כי בחקירתו שלף הסבר מעניין למעשיו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מהומה בעת מחיקת גרפיטי 'מדיר נשים' בעיר (צילום ארכיון: קבוצת 'מחאות החרדים הקיצונים' ואבי סטאר)

אברך, המשתייך לחוגי הקיצונים בבית שמש, נעצר לאחר שהפריע למחוק כתובת גרפיטי שקראו להפריד בין גברים לנשים, אך שוחרר בתנאים מקלים, תוך דחיה של בקשת המשטרה להרחיקו מהעיר.

בדיון שנערך היום בעניינו של החרדי בן ה-37, נשוי ואב לילדים, תיאר נציג המשטרה רס"ב אבי שבתאי:" אתמול בשעה 08:00 ביצעו עובדי עיריית בית שמש פעילות של ניקוי קירות מכתובות של גרפיטי בנושא של הדרת נשים".

"המשיב הגיע למקום", דיווח השוטר, "וגרם להפרעה ומניעה של מחיקת הכתובות על ידי עובדי העירייה, בכך שאסף אנשים שבאו ומחו שם".

לדבריו, "שוטרים שהגיעו למקום ביקשו ממנו לחדול מכך, בעוד הוא ממשיך בשלו. לאחר מכן, בחקירתו, מסר המשיב כי הוא אוהב קירות שחורים... סירב להתייחס להדרת נשים ואמר שזה לא קשור".

בא כוחו של העצור, עו"ד רועי פוליטי, טען מנגד: "יכול להיות שמרשי הפריע לעובדי העירייה בכך שעמד בפני המכונה שמנקה את הכתובות, אבל זה לא משהו אלים".

אחרי שמיעת דבריהם הכריע כאמור השופט אורן סילברמן כי "נסיבות התיק אינן מצדיקות הרחקתו של המשיב מהעיר בית שמש", כפי שהמשטרה ביקשה.

"צודק הסנגור כי ניתן להרחיק את המשיב מהרחוב הרלוונטי, רבי יהודה הנשיא בעיר, וכן מעובדי העירייה, למשך 14 יום", קבע השופט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר