הפיצול ב'משותפת'

רע"מ שוקלת לא לתמוך בחוק לפיזור הכנסת

מסתמן כי ישנם כבר 62 תומכים בחוק לפיזור הכנסת, כולל האופוזיציה, כחול לבן והעבודה, ובזמן הקרוב תתכנס 'המשותפת' להכריע בענין, לאור עמדתה של סיעת רע"מ (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ועבאס (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חברי ‏הרשימה המשותפת יתכנסו היום (שלישי) לישיבת סיעה, כדי לדון באופן הצבעתם מחר על החוק לפיזור הכנסת שתעלה מפלגת יש עתיד.

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל דיווח, כי סיעת רע"מ, מ'המשותפת', שוקלת לתמוך בממשלת נתניהו, בכך שתצביע נגד ההצעה לפזר את הכנסת, בניגוד לעמדת חד"ש, בל"ד ותע"ל, הסיעות האחרות במפלגה.

עוד נמסר, כי בעקבות כך צפויים ראש הסיעות הללו להבהיר ליו"ר רע"מ מנסור עבאס, כי הצבעה מחר נגד פיזור הכנסת תוביל לסילוקו מהרשימה המשותפת.

ראש הממשלה נתניהו התייחס למשבר הפוליטי ואמר: "אני קורא לגנץ ללכת לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת. יש לנו הישגים ביד, יש מאמץ אמיתי להוריד את התחלואה, אנחנו יכולים לעשות את זה יחד".

כזכור, עבאס הותקף לאחרונה מבית, בעקבות דבריו ל'ערוץ 20' כי "אם המשותפת תמשיך באותן הטעויות, היא מאבדת הצדקה לקיום שלה", ואישורו את קיום המגעים הפוליטיים עם נתניהו.

עבאס, בראיון ל'כיכר השבת' (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

יו"ר בל"ד ח"כ מטנאס שחאדה אמר על עבאס כי "הוא לא ראוי להנהגה", והוסיף: "לא פלא שח"כ מנסור עבאס בוחר בשופר של נתניהו והימין הקיצוני כדי להודיע על פרישתו מהרשימה המשותפת. זו דרך אותנטית לשרת את ביבי. אנחנו נמשיך מכאן".

לפי שעה מסתמן כי ישנם כבר 62 תומכים להצעת החוק לפיזור הכנסת כולל האופוזיציה, כחול לבן והעבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר