אחרי הדיווח

ריבלין מבהיר: "לא אחזור לפוליטיקה בגיל 82"

"להתעסק בפוליטיקה בגיל 82 זה קצת מופרז", אמר נשיא המדינה בראיון לצעיר המאובחן על הרצף האוטיסטי, בתגובה לדיווח כי יוביל את מחנה 'רק לא ביבי' בבחירות הבאות (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו - לע"מ)

רובי ריבלין מבהיר היום (שלישי) בקולו כי לא יתמודד שוב בפוליטיקה - בניגוד לדיווח כי יוביל בבחירות את מחנה 'רק לא ביבי'.

מדינת ישראל עומדת על סף מערכת בחירות רביעית בתום שנתיים, ומי שיידרש שוב לסוגיית על מי להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה יהיה נשיא המדינה העשירי, ראובן ריבלין.

לנשיא ולראש הממשלה בנימין נתניהו עבר פוליטי רצוף מהמורות, עד כדי טענות מצד נתניהו כי ריבלין מקדם את בחירת גדעון סער ליושב ראש "הליכוד", במהלך הבחירות המקדימות במפלגה לפני כשנתיים.

באין מושיע ברור למחנה, השבוע פורסם בגלי צה"ל כי לנשיא הוצע לעמוד בראש מחנה המרכז-שמאל, כדי לגרוף מספר מנדטים שיוביל להדחת נתניהו מכסאו בתום המשבר הפוליטי הארוך הזה.

בבית הנשיא הכחישו את הידיעה בתוקף, וכעת הנשיא מבטל אותה בקולו: "כשאני 'אשתחרר' (בתום כהונתו כנשיא) אהיה בן 82. מגיע לי גם קצת חופש. שנים רבות אני משרת את המדינה - בעיריית ירושלים, בכנסת, בממשלה וכנשיא המדינה. חשוב מאוד שהזקנים יתנו עצות להנהגת המדינה, אבל אני חושב שלהתעסק בפוליטיקה בגיל 82 זה קצת מופרז".

ריבלין הוסיף: "אני חייב למשפחה שלי כמה שעות חסד ויש לי את הנכדים שלי שאני צריך 'לשלם' להם פיצויים על זה שסבא היה נשיא מדינה שבע שנים ולפני כן עשר שנים יושב ראש כנסת ולפני כן חבר כנסת וחבר בממשלה אז מגיע להם שאני אהיה אצלם ולא אצל הפוליטיקאים".

את הדברים אמר הנשיא לאורי יצחקי, נער בן 26 המאובחן על הרצף האוטיסטי, שראיין אותו לאתר "שווים" לכבוד היום הבינלאומי להעלאת המודעות לזכויות אנשים עם מוגבלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר