"איך ישנתם בלילה"

ח"כים חרדיים; דם הבחורים על הידיים שלכם // טור דעה

הירי של השוטרים ב'טייזר', כנגד בחורי הישיבה בשכונת רמות, הרעיד וזעזע את ליבו של בחור ישיבה, שכותב בדם ליבו על ההתעלמות האכזרית של הח"כים החרדיים מהמקרה (ישיבות)

בחור ישיבה | כיכר השבת |
אלימות השוטרים כנגד בחורי 'חברון החדשה' (צילום: ארכיון 'כיכר')

אקדים ואומר, אני בחור ישיבה העומד מן הצד ומרגיש כאב חד בלב, לנוכח ההשתלחות המשטרתית חסרת הרסן של המשטרה כנגד הציבור החרדי - בשנה האחרונה, מה שיותר כאב לי - שנציגי הציבור החרדי מבדילים בין דם לדם, וכולם שותקים.

לא אחדש כשאומר שלאחרונה הצבע של אדם החרדי הולך ונחלש כל הזמן וכולם מתייפיפים. שמים בובה חרדית "שתגשר", בין המשטרה לחרדים, אך בפועל האלימות האכזרית נמשכת כל העת.

כד לרענן מעט את זיכרונכם, אתחיל מהאלימות הראשונה של השוטרים בתקופה הקורונה, כנגד הציבור החרדי. מי לא זוכר את העיכוב האכזרי של הילדה בת 10- שהלכה ללא מסיכה, אח"כ זריקת הדלי בביתר, המשיך במעצר של אישה תושבת חו"ל שלא עטתה את המסכה על האף וכן בילדה שיצאה לזרוק זבל ושכחה את המסכה בבית והרשימה עוד ארוכה, עד שהגענו בשבוע שעבר למכות טייזר אכזריות. ושוב, שתקנו והתרגלנו.

זה כאב. לכל מי שיש קצת לב זה כאב.

אני כמובן מדבר על הביזיון שקרה בסוף השבוע שעבר בהכנסת ספר התורה לישיבת 'חברון החדשה', בשכונת רמות בירושלים.

היו שם בחורים צעירים, עוד לא בני 20, שהושפלו בביזיון, חטפו מכות ואגרופים בכל הגוף, נזרקו בברוטליות על הכביש, והועפו על הגדרות - ברוע.

הגדילו לעשות השוטרים 'הנחמדים', שכל כך דואגים לנו ושומרים עלינו, לחלק לכל בחור מנה נכבדה ועוטפת בכל הגוף של מכות חשמל - לא מרחוק ולא פעם אחת.

כולם - כל הבחורים שהיו שם, קיבלו מנה נכבדה של יריות טייזר. לפי מה שאני יודע, בחור אחד עדיין מאושפז בבית החולים עם בעיות בכליות... אחרי25 מכות טייזר!!!

מה עוד צריך לקרוא שהדם שלנו יחזור להיות אדום?

תיעוד האלימות

להזכירכם, לפני כשבועיים, הוגש כתב אישום נגד קצין בכיר במשטרת ירושלים, בעקבות סרטון שבו הוא נראה מעיף בידו עיתונאי - כמובן בעדינות השמורה היטב רק לשוטרי בלפור.. לא משהו שאצלנו כחרדים היה מדובר או מסוקר בכלל, כי אצלנו למרבה האירוניה, זה "השולם עליכם"...

קצת אבסורד לא? דחיפה - כתב אישום. טייזר - אפילו לא נפתחה חקירה ובמשטרה אינם רואים צורך להגיב.

במסגרת בדיקתי העלתי; כי יריית אקדח טייזר אינה מותרת במסגרת של טיפול בהפרות סדר!!!.

דבר שני, צריך להיות מרחק של מטר לפחות בין השוטר לירוי. ונדרשת התראה מהשוטר לפני כל ירייה. וכמובן כמובן לא בראש של הבחור!!!

הוראות החוק

מעשית, אפילו במעצר מול עבריינים לא משתמשים עם טייזר, במעצרים של חשודים ערבים משתמשים בידיים, למעט מקרים חד פעמיים.

מי שלא הרגיש יריית טייזר על עצמו, לא יבין. ולא דומה מי שנורה מרחוק, למי שנורה מקרוב. לא אכביד על הקורא בתיאור הטייזר יותר מדי, כי זה פשוט כואב לי...

והנה עבר כבר שבוע, השקט המצמרר של חברי הכנסת ושאר הנציגות החרדית - בסיטואציה הזאת מעוררת חלחלה ומעידה כאלף עדים על כך שנהפכנו להיות 'כצאן לטבח', שותקים, בשביל לא לקבל עוד מכות. ובכלל שלא נדבר על הצביעות שיש בשקט מצד התקשורת הכללית.

לפני שאאשים בחומרה את הנציגות החרדית, אציין בהוגנות, כי אין לי שום קשר ל'פלג הירושלמי', בשום צורה וכיוון.

אך תחושת הגועל והצדק הכריחו אותי לכתוב, כי 'שתיקת הכבשים', של הנציגות החרדית היא אך ורק בגלל שישיבת 'חברון החדשה' - שייכת ל'פלג הירושלמי'.

רגע השיא של האלימות

אשר על כן, שוטרים לא באמת יודעים להבדיל כשרואים חרדי ברחוב, האם הוא משתייך לפלג, או שמא הוא בכלל למד אצל הגר"ד לנדו בישיבת סלבודקא.

אבל מה, את הח"כים זה פשוט לא מעניין אותם, הם אולי מתעסקים בכמה זמן הממשלה תשרוד.

ועכשיו אני שואל בכאב עצום וזועק, מה זה משנה אם הם 'עצניקים', אם הם שייכים לזרם שלכם, או לא?? הם יהודים וגם אתם, איך הלכתם לישון בלילה אחרי סירטון כזה? הם הגיבורים שלנו.

בחורים אחרים בגילם מסתובבים הפוכים אחרי תאוות ליבם. הם הפרחים שלנו, ששומרים על הצלם אנוש בשבילנו. הלב שלהם ישר וטהור, איך שלא תסתכלו על זה הם בחורי ישיבות.

מהחילונים אני לא מצפה שיבינו מה זה בחורי ישיבות, ולכן לא ישנו בלילה, ודווקא מהם היו קצת גינויים... לצערי. אך בגדול במגזר הכללי - היה שקט, אפילו תגובה מהמשטרה עדיין אין. וזה מעיד כאלף עדים שאנחנו - החרדים במדינת ישראל- סוג ו'.

ממני, מהות האמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר