העלייה בתחלואה

מדאיג: מתקרבים ל-2,000 מאומתים ביממה

משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 1,837 חולי קורונה חדשים • 315 במצב קשה, מתוכם 107 מחוברים למכונות הנשמה. 2,924 חולי קורונה נפטרו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 1,837 חולי קורונה חדשים, מדובר בשיא שלילי של החודשים האחרונים. 2.8% מכלל הבדיקות יצאו חיוביות. במהלך היממה האחרונה בוצעו 67,081 בדיקות.

562 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 315 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 107 מחוברים למכונות הנשמה. 93 חולים מאושפזים במצב בינוני.

עד כה,2,924 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. 189 חולי קורונה נשלחו לבידוד במלוניות קורונה, 13,198 נמצאים בבידוד ביתי.

כזכור, אמש התבטא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי: "החיסונים בדרך. אנחנו עובדים על זה יומם ולילה. אנחנו עושים את זה בצורה המקצועית והטובה ביותר לאזרחי ישראל".

עם זאת הוסיף כי "עד שהחיסונים יגיעו אנחנו צריכים להקפיד על הכללים ולהקפיד על ההחלטות הנכונות. אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה. כשרואים את סוף המלחמה".

נתניהו הזהיר: "אם לא נפעל נכון, דווקא בשעה שרואים את הסוף, אנשים עלולים לחלות ולמות כשאפשר למנוע את זה. הדרך היחידה למנוע את זה היא למנוע ככל הניתן התקהלויות ומגעים מיותרים. התחלואה בעלייה ואנחנו לא רוצים לחכות לעוד עלייה שיהיה קשה לעצור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר