עדכון בוקר

ביממה האחרונה: 1,828 מאומתים חדשים

משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 1,828 חולי קורונה חדשים • 318 במצב קשה, מתוכם 100 מחוברים למכונות הנשמה. 2,934 חולי קורונה נפטרו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 1,828 חולי קורונה חדשים. 2.6% מכלל הבדיקות יצאו חיוביות. במהלך היממה האחרונה בוצעו 73,146 בדיקות. משרד הבריאות עדכן כי קריית ביאליק ואבו גוש הפכו הבוקר לאזורים אדומים.

564 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 318 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 100 מחוברים למכונות הנשמה. 105 חולים מאושפזים במצב בינוני.

עד כה,2,934 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. 258 חולי קורונה נשלחו לבידוד במלוניות קורונה, 14,894 נמצאים בבידוד ביתי.

כזכור, בראיון שישודר הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע', טענה שלומית ברון, האחות האחראית על מחלקת קורונה בבית החולים 'שערי צדק', כי: "כרגע אנחנו בגל שלישי, חד משמעית. זה בולט, אתמול התחלנו להנשים באופן סידרתי מטופלים אחד אחרי השני, אחרי שכבר שבועיים שלושה הייתה רגיעה משמעותית. אנחנו בעלייה, אנחנו בגל, אבל אנחנו ערוכים ומוכנים".

בראון הוסיפה כי היא רואה את העלייה גם "מבחינה כמותית וגם מבחינה איכותית. מבחינת הכמות, המחלקה כבר נסגרה והיום כבר פותחים מחלקה נוספת, מה שעבדו עליו בשלושה ימים האחרונים והיום זה נפתח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר