הלם בחסידות גור

התמוטט בפתאומיות: הרה"ח רבי זאב זילברברג ז"ל

הלם בחסידות גור עם היוודע פטירתו הפתאומית של הרה"ח רבי יונה זאב זילברברג ז"ל, מחשובי חסידי גור בבני ברק, לאחר שהתמוטט לפתע, והוא בן 62 בפטירתו. הלוויתו הבוקר (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הלם בחסידות גור עם היוודע פטירתו אמש (ראשון) בשעת הערב של הרה"ח רבי יונה זאב זילברברג ז"ל, מחשובי חסידי גור בבני ברק, לאחר שהתמוטט בפתאומיות, והוא בן 62 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי נתן זילברברג ז"ל, ובהגיע לפרקו הוא נישא לבת הרה"ח ר' אליהו אלבוים ז"ל, ולאחר נישואיו עבר להתגורר בבני ברק, שם עסק לפרנסתו בניהול קיוסק בכיכר ברטנורא בעיר, שם שירת בנאמנות במשך שנים רבות את בחורי הישיבות ואברכי הכוללים הלומדים באזור.

מכריו מספרים על רבי זאב ז"ל שהיה אדם בעל מידות טובות, אדם שכולו חסד ועזרה לזולת שקבע עיתים לתורה ושהיה מקושר לאדמו"רי חסידות גור.

עוד הם מספרים כי המנוח התמוטט אמש בשעות הערב, ולאחר פעולות מצילות חיים של כוחות ההצלה, הם נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת לבם של בני המשפחה והמכרים.

בפטירתו הותיר אחריו את רעייתו ואת בניו ובנותיו ההולכים בדרכו.

הלווייתו תצא הבוקר בשעה 10:30 מביתו רח' האדמו"ר מראדזמין 2 בני ברק, דרך בית הכנסת אלכסנדר-ארה"ב רח' חזון איש 8, לבית העלמין סגולה בפתח תקווה שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר