התפללו

ראש ישיבת מיר ברכפלד נדבק בנגיף הקורונה

הגאון רבי נועם אלון, ראש ישיבת מיר במודיעין עילית, עדכן את תלמידיו כי חלה בנגיף הקורונה, במהלך שיעור תורני שמסר להם. בישיבה אומרים כי הוא נדבק מאחד מבני משפחתו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב אלון, מספיד את הגר"א ברזל זצ"ל (צילום: איתמר קירשבוים)

בעוד בחורי ישיבת מיר במודיעין עילית יצאו לחופשת חנוכה, נודע היום (רביעי) כי ראש הישיבה הגאון רבי נועם אלון, נדבק בנגיף הקורונה.

ישיבת 'מיר ברכפלד' הקפידה כזכור, יותר משאר הישיבות על הגבלות נגיף הקורונה והשמירה על הקפסולות, ובשל כך יצאו התלמידים לחופשת חנוכה ארוכה מעט מהרגיל, כפי שנחשף ב'כיכר השבת'.

הגאון רבי נועם אלון, ראש הישיבה, לא נדבק בנגיף לא בזמן שהותו בישיבה, אלא במהלך חתונה של קרוב משפחה בעיר ירושלים, ל'כיכר השבת' נודע כי ככל הנראה יש עוד מבני המשפחה שנדבקו בנגיף.

בשיעור שהוא מסר אתמול בטלפון לבחורי שיעור ג', סיפר ראש הישיבה כי נדבק, והביע את הערכתו כי מיד בתום החופשה כבר יוכל לחזור, לצידם, לישיבה.

"הרב לא היה במגעים כלל עם בחורים, ולכן כשיחלים מהקורונה אנחנו שמחים שהוא יוכל להיות איתנו יחד, ללא כל חשש", אומרים תלמידיו ל'כיכר השבת'.

"הערב", אומרים הבחורים, "כל הבחורים שיש להם נוגדנים גבוהים, יבואו לביתו של ראש הישיבה בשכונת סנהדריה בירושלים, ויחגגו עמו מסיבת חנוכה".

לעת עתה אין סכנה ממשית לחייו של הרב אלון, חתנו של ראש הישיבה המיתולוגי הגאון רבי נתן צבי פינקל זצ"ל, זאת עקב גילו הצעיר יחסית (48),

כזכור, בתחילת מגפת הקורונה כבר שהה ראש הישיבה, עם חלק מתלמידיו, בבידוד, לאחר ששהו במחיצתו של אב של תלמיד בישיבה, שאחרי חתונתו בה השתתפו התברר כחולה קורונה.

שמו של הרב, לתפילה: רבי נועם בן בת שבע, לרפואה שלמה, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר