אבל בירושלים

הגאון הרב אברהם אביש מרדכי אייזן, רבה של אונסדורף, נפטר מקורונה

אבל כבד בירושלים עם היוודע פטירתו הבוקר בבית החולים לניאדו של הגאון רבי אברהם אביש מרדכי אייזן זצ"ל, מנקיי הדעת בירושלים, ורב שכונת אונסדורף, בן 87 בפטירתו (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

אבל כבד בירושלים עם היוודע פטירתו הבוקר (שישי), בבית החולים לניאדו שבנתניה של הגאון הצדיק רבי אברהם אביש מרדכי אייזן זצ"ל, מנקיי הדעת בירושלים, ורב שכונת אונסדורף, בן 87 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הגאון רבי שלום אייזן זצ"ל, שהיה מגדולי הפוסקים ותלמידי החכמים בעיר ירושלים במשך עשרות שנים, והוא אף שימש כר"מ בישיבת המקובלים 'שער השמים', שם שקד על תלמוד הנגלה והנסתר, ואף מסר שיעורים קבועים מידי יום במשך שנים רבות.

אחד מנכדיו מספר ל'כיכר השבת' כי לפני כמה חודשים הוא התקשר לסבו רבי אברהם אביש זצ"ל כדי לברר אצלו סוגיה הלכתית, מתוך מחשבה שאולי הוא יוכל להקל לו, אך רבי אברהם התנה את דבריו המקילים בשלל תנאים הלכתיים כדי שחלילה לא תצא תקלה תחת ידו.

עוד הוא מספר כי כשיצא מביתו כדי להתאשפז בבית החולים איחלו לו בני משפחתו שעמדו בקרבתו קרוב שיאריך ימים, והוא בתגובה התבטא ואמר "אם לחיות אז חיים אמיתיים - שאוכל למסור שיעור מידי יום כדבעי".

יצויין כי לפני כשבועיים וחצי הוא עוד הספיק להשתתף בחתונה משפחתית, אך כמה ימים לאחר מכן הוא חש ברע והתגלה כחיובי לנגיף הקורונה, וכמה ימים לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שם מצבו הידרדר מאד, עד אשר השיב הבוקר את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני משפחתו, תלמידיו ותושבי ירושלים.

בפטירתו הותיר אחריו את בני משפחתו, בנים, בנות, נכדים וצאצאים רבים ההולכים בדרך התורה, והלווייתו צפוייה להתקיים בשעה 11:00 בבית ההלוויות שמגר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר