ההדבקה והפוליטיקה

מנהלת הליכוד נדבקה; מדוע הח"כים לא בבידוד?

עליזה בראשי, מנהלת סיעת הליכוד בכנסת נדבקה בנגיף הקורונה לפני שלושה ימים, אך עד כה לא קיבלו הח"כים הודעה על כניסה לבידוד • ההדבקה שתפיל ממשלה (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מסך, מתוך חדשות 12)

עליזה בראשי, מנהלת סיעת הליכוד בכנסת, אובחנה כחולת קורונה ביום חמישי בשעות הצהריים המוקדמות. מאז, למרות ששלושה ימים חלפו, פרטי החקירה האפידמיולוגית טרם פורסמו ואף ח"כ לא נדרש להיכנס לבידוד.

במהלך עבודתה השוטפת בכנסת, נמצאת בראשי בקשר ישיר ושוטף לא רק עם חברי כנסת מסיעת הליכוד, אלא גם ממפלגות אחרות. איש מהם לא נכנס בגללה לבידוד.

ח"כ מהקואליציה, בשיחה עם 'כיכר השבת', העלה חשש כי מעורבים בסוגיה שיקולים פוליטיים: "על פי חוקי משרד הבריאות כל מליאת הכנסת הייתה צריכה להיות כבר בבידוד. למה לא הכניסו לבידוד לפחות את כל הח"כים שנצפו לצידה בטלוויזיה? יש כלפחות 20 ח"כים".

‏לפרסום החקירה האפידמיולוגית יש משמעות מכרעת בניסיונות "הליכוד" ו"כחול לבן" להגיע לרוב ח"כים בהצבעות הפשרה ביומיים הקרובים, אם וכאשר נתניהו וגנץ בכלל יסכימו האחד עם השני.

העובדה שישנם חברי כנסת רבים מהקואליציה שבין כה נמצאים בבידוד, או חולים כמו דוד ביטן ויעקב אשר, כבר מעמידים בספק את סיכוי הקואליציה להשיג רוב.

‏מדוברות משרד הבריאות נמסר: "פרטי חקירה אפידמיולוגית אינם מתפרסמים לציבור בהיותם פרטים שלגביהם חלה חובת שמירת סודיות רפואית. על פי החקירה נעשות פניות למגעים והם מקבלים הנחיות אישיות באשר לצורך בבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר