לקראת פשרה?

דרעי קיבל חיסון: 'מניח שלא תהיינה בחירות'

יו"ר ש"ס הגיע היום לקבל חיסון קורונה והתייחס לזירה הפוליטית הסוערת. "אסור ללכת לבחירות, זה מיותר והעם לא רוצה בזה", אמר דרעי שהוסיף וקרא לכולם להתחסן (חרדים)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ימים מתוחים עוברים בגזרת המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן, במסגרת ניסיונות נתניהו וגנץ להגיע לפשרה שתאריך את חיי ממשלת האחדות שהוקמה לפני חצי שנה.

הערב צפויה להתקיים ישיבה של בכירי כחול לבן, בהם שר המשפטים אבי ניסנקורן שמצטייר כגורם שמונע פשרה בין ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי.

שר הפנים אריה דרעי התחסן נגד קורונה בסניף מאוחדת בירושלים, ובסיומו מסר הצהרה פוליטית לתקשורת, יומיים לפני מועד פיזור הכנסת החוקי: "מקווה שהכנסת לא תתפזר השבוע, יש לי יסוד להניח שכך יהיה. אסור ללכת לבחירות, זה מיותר והעם לא רוצה בזה", אמר יושב ראש ש"ס.

שר הפנים התייחס גם לישיבת ועדת השרים לקורונה, שבכינוסה היום נסגרה ללא החלטות למרות העלייה המשמעותית בתחלואה: "אנחנו מדברים בקבינט על החלטות לא פשוטות. התחילו להגיע חיסונים, אני התחסנתי ולא הרגשתי כלום, וכדי שנעבור את זה נצטרך להטיל הגבלות", הסביר דרעי.

יושב ראש ש"ס קרא לכולם להתחסן, ובפרט לחברה החרדית: "גדולי הרופאים עמדו בתור להתחסן, ולא לחינם גדולי ישראל נתנו את ברכתם להתחסן. אומר לכולם: חייבים ללכת להתחסן", סיכם.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר