ביקור אחרון בארץ

קושנר ונתניהו נטעו את "גן השלום" • תיעוד

בביקורו האחרון בישראל כיועצו הבכיר של הנשיא רגע לפני שזה עוזב את הבית הלבן, ובדרך לחתימת הסכמים במרוקו, עצר חתנו היהודי של טראמפ בישראל לטקס מיוחד. צפו (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר וחתנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הגיע היום (שני) לביקור אחרון בישראל במסגרת תפקידו, טרם חילופי הממשל האמריקני, והשתתף בטקס נטיעות של קק"ל - עם ראש הממשלה נתניהו.

באירוע, שהתקיים ב'חורשת האומות' בירושלים, פנה נתניהו לקושנר ואמר: "ג'ארד, השארת ב'הסכמי אברהם' חותם על המזרח התיכון כולו".

"אנחנו ניטע את 'גן השלום של קושנר', שיהיה אות מופת שיבטיח שגם הדורות הבאים יידעו את תרומתך לישראל ולשלום במזרח התיכון כולו", הוסיף ראש הממשלה.

קושנר עצמו אמר: "הסכם שלום אפשרי, רק כששתי ממשלות מסכימות לקחת צעדים אמיצים כדי לשפר את מדינתם. בארבעת החודשים האחרונים השגנו ארבעה הסכמי שלום, שיתרונותיהם ייראו גם בהמשך".

"סעודיה מאפשרת למטוסים ישראליים לעבור מעל שטחה, ממלכת מרוקו מלמדת על ההיסטוריה של הקהילה היהודית - דברים שהיו דמיוניים לפני זמן קצר", הוסיף ג'ארד קושנר בסיפוק.

יצוין, כי את קושנר מלווה משלחת אמריקנית בכירה, הכוללת גם את שליח טראמפ למזרח התיכון אבי ברקוביץ', ומחר הם יטוסו למרוקו כדי לציין את כינון היחסים עם ישראל.

בראש המשלחת הישראלית, שתהיה לצד זו האמריקנית, יעמוד ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת, שיחתום על כמה הסכמים בין המדינות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר