תכנית 'המבקר'

האם שרולי ונתנאל נפרדו? צפו בראיון המלא

כוכב הפופ המצליח, נתנאל ישראל, מתארח באולפן כיכר השבת לרגל יציאת הסינגל קליפ החדש שלו ובו הוא משוחח על הצמד "שרולי ונתנאל" וגם ביצוע אקוסטי בלייב (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ והלל רוזנברג)

הזמר והיוצר נתנאל ישראל, מוכר לנו בדרך כלל כחלק מצמד הפופ המצליח "שרולי ונתנאל", הוא מגיע להתארח באולפני 'כיכר השבת' לרגל הוצאת הקליפ החדש שלו בו הוא מופיע לבדו.

נתנאל ישראל שהחל להקליט שירים כבר כנער צעיר מספר כיצד כבר מגיל צעיר החל להיכנס לעולם המוזיקה, "מהרגע שאבא שלי קלט את הכישרון שלי הוא היה מפריש כל חודש סכום מכובד מאד כדי לתמוך בקריירה שלי ובהתקדמות שלי כזמר בעולם המוזיקה היהודית".

הוא מספר על ההכרות הראשונה שלו עם השותף המוזיקלי שלו בשנים האחרונות - שרולי ברונכר, "הגעתי להקליט שיר באולפן בבני ברק, ושרולי היה שם הטכנאי והוא הציע לי לעשות איתו "משהו" באולפן הפרטי שלו, כבר יום לאחר מכן נפגשנו ועבדנו על חומרים חדשים. כתבנו יחד אלבום מקורי שלם שבינתיים עוד לא יצא".

הוא מספר על הבחירה בקאברים ובפופ, "הבנו שאנשים רוצים את זה אחרי שהוצאנו מחרוזת של שירים לחג הפסח. התגובות הפתיעו אותנו והבנו שיש לזה צורך וביקוש גדול".

השאלה שמטרידה בחודשים האחרונים את בני הנוער הרבים שעוקבים אחרי הצמד המצליח, האם הם נפרדו לאחר שכל אחד מהם הוציא בחודשים האחרונים סינגלי סולו כששרולי ברונכר מארח את חיים ציפל, אליה והב ודוד פרלמן ואילו נתנאל ישראל הוציא כמה סינגלים משלו כשהאחרון שבהם הוא השיר "מתי" שכתבו והלחינו צמד האחים המוכשרים אייל ויאיר שריקי.

"לא נפרדנו, אנחנו בקשר יום יומי, אין שיר של שרולי שאני לא מעורב בו קצת ואין שיר שלי ששרולי לא חלק ממנו. החלטנו לקחת הפסקה בתקופת הקורונה, שכל אחד ישקיע מעט בעצמו", אומר נתנאל ישראל וחושף, "האמת היא שהיה לנו ספונסר שראה את החשיבות של המוזיקה שאנחנו יוצרים עבור הנוער ותקופת הקורונה פגעה גם בו כלכלית, והגענו יחד להבנה שבינתיים כל אחד ישקיע את המשאבים שלו בעצמו בתקווה שהקורונה תעבור ואנו נמשיך כמובן ליצור ביחד חומרים".

צפו בראיון המלא ובביצוע האקוסטי באולפן לשיר החדש:

לשירים המלאים בפינת המסננת:

שלום מור ומנדי ליפסקר - חסד ואמת

אביב גפן ואברהם פריד - בצורת

מאיר ישראל ומתי שריקי - אדם

דודי ביטרן - מי אדיר

יוסף ניוקם ובני פרידמן - מי כעמך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר