ערקה מהליכוד לסער

שרן השכל התפטרה מהכנסת; איוב קרא יחזור?

הח"כית התפטרה מהכנסת בשל עריקתה מהליכוד, לטובת מפלגתו החדשה של גדעון סער. השר לשעבר איוב קרא, הבא בתור ברשימת הליכוד, מסתפק אם להיכנס במקומה כחבר כנסת (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השכל. תומכת בסער (צילום: Flash90)

שרן השכל הגישה באופן רשמי את מכתב התפטרותה מהכנסת, לידי יו"ר הכנסת יריב לוין, בעקבות פרישתה מהליכוד לטובת מפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער.

כזכור, בשבועות האחרונים הכחישה הח"כית את השמועות על עריקה קרובה ממפלגת האם, אך כוונתה זו נחשפה שלשום, כאשר נעדרה מההצבעה הדרמטית באישון ליל על החוק שנועד לדחות את פיזור הכנסת.

מוקדם יותר היום מסרה השכל הצהרה לתקשורת בה הסבירה את צעדיה: "כשהצטרפתי לליכוד עשיתי זאת כי הבנתי שזו המפלגה הנכונה ביותר עבורי, כמי שקראה את כתביו של ז'בוטינסקי בשקיקה. אך השנה האחרונה הבהירה לי, כמה גדול הפער בין הערכים האלו לבין הנורמות שמונהגות כיום".

"הממשלה כשלה כישלון מוחלט בניהול המדינה", האשימה השכל והודיעה: "אינני יכולה להיות חברה בליכוד בהנהגתו הנוכחית. אני קוראת לבוחרים להצטרף אלי תחת מפלגה בה זה יהיה אפשרי: גדעון סער הוא היחיד במערכת הפוליטית שיכול לאחד את העם".

הח"כית הפורשת סיימה ואמרה: "אני גאה להצטרף לראש הממשלה הבא של ישראל, במסע להביא תקווה חדשה".

אברג'יל. זכתה לתמיכה מהשכל (צילום מסך)

כזכור, לתודעה הציבורית בציבור החרדי פרצה שרן השכל, כאשר נטלה חלק ב'מחאת השביס' וחבשה אחד כזה לראשה, למרות דעותיה הליברליות, זאת כאות הזדהות עם לינור אברג'יל שספגה לעג ברשתות החברתיות בשל ה'בובו' שעטתה כשהנחתה את טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות.

מי שכעת אמור להיכנס במקומה לכנסת - שבינתיים התפזרה - הוא השר לשעבר איוב קרא, שהתבטא היום כי הוא עדיין שוקל את צעדיו ומסופק אם זה מה שנכון כעת עבורו לעשות.

קרא. מתלבט (צילום: David Cohen/Flash90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר