התקרית בהפגנה

הרמטכ"ל כוכבי: "אנשי הפלג תקפו את מי שמגן עליהם"

"המקרה צריך להוביל אותם לחשבון נפש, שלהם ושל מנהיגיהם", אמר הרמטכ"ל אביב כוכבי, בהתייחס לתקרית החריגה אמש בהפגנת 'הפלג', בה הותקף רכבו של אלוף בצה"ל (חרדים)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נאומו של הרמטכ"ל (צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, התייחס היום (רביעי) בחומרה רבה לתקיפת רכבו של מפקד זרוע היבשה שנקלע להפגנת 'הפלג' אמש בירושלים.

בנאום, שנשא לפני זמן קצר בטקס סיום קורס טיס, אמר כוכבי: "מקרה כפי שהתרחש אתמול, בו הותקף אלוף בצה"ל אשר כל חייו לוחם למען כל אזרחי מדינת ישראל, הוא מעשה חמור ביותר, המהווה חציית קו אדום, וראוי לגינוי".

"אנשי הפלג הירושלמי אשר תקפו את האלוף", הזכיר הרמטכ"ל את הקבוצה שארגנה את המחאה, "תקפו את מי שמגן עליה, תקפו את מי שמאפשר להם חיים בביטחון ותקפו את צה"ל".

התקרית החריגה (צילום: לירן תמרי, mynet ירושלים)

כוכבי הוסיף: "הם הפגינו בחוצות, אבל למעשה הפגינו אובדן ערכים וכפיות טובה, ורמסו מצווה חשובה ומרכזית. המקרה צריך להוביל אותם לחשבון נפש, שלהם ושל מנהיגיהם".

"ואתם", פנה הרמטכ"ל לטייסים החדשים, "המשיכו להתרכז בהגנת העם, בהגנת כל חלקי העם. אנחנו זוכרים ומטפחים את היותנו עם אחד, ועושים כל שניתן שגם יהיה מאוחד".

כזכור, במהלך הפגנת הפלג אמש, שחסמה את הכניסה לירושלים במחאה על מעצר עריק מצה"ל, היכו כמה מהמפגינים על רכבו של אלוף יואל סטריק, וזה אף נדרך ושלך את אקדחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר